Σκυθρωπά πρόσωπα, μάτια βουρκωμένα και ένα "γιατί" να πλανάται στο αέρα...Αυτή ήταν η εικόνα που αντίκρυζε κάποιος σήμερα το πρωί στα περισσότερα τραπεζικά υποκαταστήματα της Πάτρας, όπου οι συνταξιούχοι υπέστησαν "ψυχρολουσία" μετά την απομάκρυνση από τα γκισέ ή τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης.
Το "μαχαίρι" της σύνταξης που πήραν σήμερα στα χέρια τους που μέσο όρο κυμάνθηκε στα 200 ευρώ, αποτέλεσε μια ακόμα "τομή" στην πληγωμένη τους αξιοπρέπεια. Όπως δήλωσαν στο tempo24.gr, "Είναι άδικο τώρα στα γεράματα μας να μας τρώνε το ψωμί, τα έχουμε δουλέψει αυτά τα χρήματα, με αυτά υπολογίζουμε να περάσουμε το μήνα μας, να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας, να βοηθήσουμε τα παιδιά και τα εγγόνια μας" και τα μάτια του "πλημμυρίζουν" από συγκίνηση.
Ηλικιωμένη που δούλεψε μια ζωή στον ιδιωτικό τομέα, σήμερα έφυγε με σκυμμένο το κεφάλι από την Τράπεζα, "τι να κάνω με τα 400 ευρώ που πήρα", μας απαντά με απορία..."ούτε τα φάρμακα μου δεν θα μπορέσω να αγοράσω".













































