Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας ενημερώνει τους πολίτες ότι την Δευτέρα 22-06-2026 και από ώρες 09:00 έως 14:00 θα πραγματοποιηθεί  δοκιμαστική ήχηση των σειρήνων συναγερμού στους Δήμους Πύργου, Ήλιδας και  Ανδραβίδας – Κυλλήνης,

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί το βίντεο από τη Γαστούνη, στο οποίο καταγράφεται η στιγμή που αυτοκίνητο παρασύρει και σκοτώνει ηλικιωμένο αδέσποτο σκυλί, γνωστό και αγαπητό στους κατοίκους της περιοχής εδώ και δεκαετίες.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 18 Ιουνίου, στην περιοχή Σταθμός, και έχει ήδη καταγγελθεί στο Αστυνομικό Τμήμα Πηνειού. Στο βιντεοληπτικό υλικό φαίνεται ένα γκρι όχημα να πλησιάζει το σημείο όπου βρισκόταν το ζώο, να επιβραδύνει και να σταματά μπροστά του.

Το Επιμελητήριο Ηλείας ανακοινώνει τη συνεργασία του με τη Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) Πύργου, με στόχο να διευκολύνει τις επιχειρήσεις του νομού στην αξιοποίηση νέων, καταρτισμένων στελεχών μέσα από τον θεσμό της πρακτικής άσκησης. Η συνεργασία υλοποιείται μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας SAEKConnect, ενός εργαλείου που ανέπτυξε η ΣΑΕΚ Πύργου για να συνδέει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες της αγοράς εργασίας με τους σπουδαστές της.

Πρόσθετα μέτρα θωράκισης της κτηνοτροφικής παραγωγής εφαρμόζονται στην Ηλεία, μετά την εμφάνιση νέου περιστατικού ευλογιάς αιγοπροβάτων στην ευρύτερη περιοχή. Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας έχουν θέσει σε εφαρμογή σχέδιο πρόληψης, με στόχο την αποφυγή μετάδοσης της νόσου και την προστασία των εκτροφών.

Στην έμπρακτη στήριξη του εργατικού δυναμικού της περιοχής προχωρά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, καθώς, με απόφαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη, η νέα πράξη εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα». Με συνολικό προϋπολογισμό 3,5 εκ ευρώ, το πρόγραμμα εστιάζει στην υλοποίηση παρεμβάσεων για την προώθηση των ανέργων στην αγορά εργασίας, με ιδιαίτερη μέριμνα για τους μακροχρόνια ανέργους.

Το μήνυμα μας είναι η μηδενική ανοχή απέναντι στην παραβατικότητα και στην εγκληματικότητα

Μήνυμα μηδενικής ανοχής στην εγκληματικότητα και την παραβατικότητα, ενίσχυσης της παρουσίας του λεγόμενου «ελληνικού FBI» στη Γαστούνη, αλλά και συμπαράστασης στους κατοίκους έστειλε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από τη Γαστούνη, στο πλαίσιο επίσκεψης Κυβερνητικού Κλιμακίου στον Νομό σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026.

Στη διάρκεια σύσκεψης στο Δημαρχείο Πηνειού με τη συμμετοχή του Δημάρχου, Αλέξη Καστρινού, εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας και στελεχών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας, αφού άκουσε τα ζητήματα που έθεσαν οι εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας ο κ. Υπουργός σημείωσε πως:

1.    Την Πέμπτη11-06-2026 και από ώρα08:00 έως14:30 στις περιοχές Μπόρσι-Αετοράχη και στα αρδευτικά του Νησίου και της Μέλισσας του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

2.    Την Παρασκευή 12/06/2026 και από ώρα 08:00 έως 14:30 στα αρδευτικά της περιοχής  Καπελέτου του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.
3.    Την Παρασκευή12-06-2026 και από ώρα08:00 έως10:30 στο χωριό Κουρτέσι και στα αρδευτικά της Μέλισσας του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης.

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το καινοτόμο περιβαλλοντικό πρόγραμμα που υλοποίησε το σχολείο μας αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση μπορεί να βγει έξω από τους τέσσερις τοίχους της σχολικής αίθουσας.
Οι μαθητές μας, υιοθετώντας τη μέθοδο project και τη βιωματική μάθηση, ανέλαβαν την πρωτοβουλία να μελετήσουν, να σχεδιάσουν και τελικά να αναδιαμορφώσουν τη σχολική αυλή. Μέσα από μια διαθεματική προσέγγιση τα παιδιά μετατράπηκαν σε ενεργούς πολίτες με περιβαλλοντική συνείδηση.

Η πρόληψη και η προστασία της ανθρώπινης ζωής αποτελούν θεμελιώδη προτεραιότητα για τον Δήμο Πηνειού, ο οποίος υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αντισεισμικής προστασίας, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».
Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε ο προσεισμικός έλεγχος των σχολικών κτιρίων του Δήμου, με στόχο την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και την αξιολόγηση της σεισμικής τους συμπεριφοράς. Μέσα από τη διαδικασία αυτή κατέστη δυνατός ο εντοπισμός πιθανών αδυναμιών και η ιεράρχηση των αναγκαίων παρεμβάσεων.

Στην έμπρακτη στήριξη του εργατικού δυναμικού της περιοχής προχωρά η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, καθώς, με απόφαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη, η νέα πράξη εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα». Με συνολικό προϋπολογισμό 3,5 εκ ευρώ, το πρόγραμμα εστιάζει στην υλοποίηση παρεμβάσεων για την προώθηση των ανέργων στην αγορά εργασίας, με ιδιαίτερη μέριμνα για τους μακροχρόνια ανέργους.

Καθήκοντα για την περαιτέρω ενίσχυση του Γαστρεντερολογικού Ιατρείου του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας ανέλαβε γαστρεντερολόγος από τον ιδιωτικό τομέα, ενισχύοντας ουσιαστικά τη λειτουργία του. Η εξέλιξη αυτή έρχεται να στηρίξει και να επεκτείνει την ήδη πολύτιμη δουλειά που επιτελείται στο τμήμα από τον υπάρχοντα γαστρεντερολόγο, ο οποίος προσφέρει υπηρεσίες στους πολίτες της Ηλείας. Με την προσθήκη του νέου ιατρού, το σημαντικό αυτό έργο ενισχύεται έμπρακτα, βάζοντας σε τροχιά υλοποίησης την πλήρη υγειονομική κάλυψη των ασθενών. Προς την επίτευξη αυτού του στόχου, καίρια και αποτελεσματική ήταν η διαμεσολάβηση της Βουλευτού Ηλείας της Ν.Δ., Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_note.png


 

Πρωτοσέλιδα