Δύο σημαντικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση των υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας και της κοινωνικής συνοχής στη Δυτική Ελλάδα μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης, μετά την ένταξή τους στο Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2021-2027», με συγχρηματοδότηση ύψους 1,2 εκ ευρώ, από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ+).
Οι νέες δομές αφορούν, αφενός την υποστήριξη ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα στην πρόσβαση στην εργασία και αφετέρου την ανάπτυξη εξειδικευμένων υπηρεσιών ψυχικής υγείας για παιδιά και εφήβους σε Αχαΐα και Ηλεία.
Ασθενής σεισμική δόνηση κοντά στην Ανδραβίδα
Ασθενής σεισμική δόνηση σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας 25 Μαΐου 2026, προκαλώντας περιορισμένη ανησυχία στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της δυτικής Πελοπόννησος.
Επιμελητήριο Ηλείας: Ενημέρωση για το νέο Μητρώο Ιδιωτών Συνεργατών της ΕΛΣΤΑΤ
Το Επιμελητήριο Ηλείας ενημερώνει τα μέλη του για τη νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), που αφορά την εγγραφή στο νέο Μητρώο Ιδιωτών Συνεργατών για την περίοδο Μαΐου – Δεκεμβρίου 2026. Πρόκειται για μια σημαντική ευκαιρία ευέλικτης απασχόλησης και ενίσχυσης του εισοδήματος των συμπολιτών μας.
Η δράση αφορά τη συλλογή στατιστικών στοιχείων από νοικοκυριά και επιχειρήσεις — κυρίως μέσω προσωπικών συνεντεύξεων — καθώς και την ηλεκτρονική καταχώρισή τους. Η συνεργασία υλοποιείται με σύμβαση μίσθωσης έργου, προσφέροντας ευελιξία χρόνου στους συμμετέχοντες.
Τραγική κατάληξη τροχαίου στον κόμβο Αγίου Γεωργίου στον Πύργο – Νεκρός 55χρονος ποδηλάτης
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε περίπου στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου στον κόμβο Αγίου Γεωργίου, στον Πύργο, με θύμα έναν 55χρονο ποδηλάτη αλβανικής υπηκοότητας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το δυστύχημα συνέβη τη στιγμή που τόσο το φορτηγό όσο και το ποδήλατο επιχειρούσαν να στρίψουν προς την εθνική οδό. Κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ο ποδηλάτης παρασύρθηκε από το βαρύ όχημα, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί πολύ σοβαρά.
Αμαλιάδα: Σοβαρό περιστατικό βίας μεταξύ μαθητριών έξω από Γυμνάσιο – Στο νοσοκομείο 13χρονη
Σοβαρό περιστατικό βίας μεταξύ ανήλικων μαθητριών σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στην Αμαλιάδα, προκαλώντας αναστάτωση στην τοπική κοινωνία και έντονο προβληματισμό για το φαινόμενο της σχολικής βίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, 13χρονη μαθήτρια φέρεται να δέχθηκε επίθεση από δύο συμμαθήτριές της έξω από την είσοδο του σχολείου όπου φοιτά, στο 2ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας. Το περιστατικό, που σύμφωνα με τις ίδιες πηγές συνδέεται με προσωπικές διαφορές οι οποίες προϋπήρχαν τις προηγούμενες ημέρες, εξελίχθηκε σε έντονο διαπληκτισμό και συμπλοκή.
Εξιχνιάστηκαν δυο περιπτώσεις απατών σε βάρος πολιτών με το πρόσχημα υπαλλήλων του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. στην Ηλεία
Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία δυο κατηγορούμενων
Εξιχνιάστηκαν, μετά από μεθοδική έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ήλιδας, δυο υποθέσεις απατών που διαπράχθηκαν τον Ιανουάριο του 2026 στην Αμαλιάδα.
Για την υπόθεση αυτή, σχηματίσθηκε δικογραφία για διάπραξη απάτης σε βάρος δυο ημεδαπών (άνδρας – γυναίκα), τα πλήρη στοιχεία των οποίων έχουν ταυτοποιηθεί.
Ισχυρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και υπέρ της συμπερίληψης από το Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο
Με επίκεντρο την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και την προώθηση της συμπερίληψης, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026, στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο, η εναρκτήρια ημέρα της ιδιαίτερα σημαντικής διημερίδας για την εκπαιδευτική κοινότητα της Ηλείας.
Η εκδήλωση ανέδειξε τη δύναμη της παιδείας στη διαμόρφωση υγιών συνειδήσεων, θέτοντας στο μικροσκόπιο ζητήματα παραβατικότητας ανηλίκων και καλλιέργειας μιας κουλτούρας αμοιβαίου σεβασμού.
Ανησυχία στην Ηλεία μετά το σοβαρό κρούσμα μηνιγγίτιδας σε μαθητή ειδικής αγωγής
Έντονος προβληματισμός επικρατεί στην τοπική κοινωνία της Ηλείας ύστερα από το σοβαρό περιστατικό μηνιγγίτιδας που παρουσιάστηκε σε 20χρονο μαθητή σχολικής μονάδας ειδικής αγωγής. Ο νεαρός νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Ενηλίκων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών, με την κατάσταση της υγείας του να χαρακτηρίζεται σταθερή από τους θεράποντες ιατρούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα πρώτα ανησυχητικά συμπτώματα εμφανίστηκαν την περασμένη Τρίτη, όταν ο μαθητής παρουσίασε υψηλό πυρετό και έντονη επιδείνωση της κλινικής του εικόνας. Αρχικά μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Πύργου, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν σοβαρές ενδείξεις μηνιγγίτιδας και έκριναν αναγκαία την άμεση διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.
Συνάντηση με τον Υπ. Υγείας, Α. Γεωργιάδη, για Ογκολογική Μονάδα στην Ηλεία
Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Βουλευτού Ηλείας της Ν.Δ, Δρ. Διονυσίας-Θεοδώρου Αυγερινοπούλου, με τον Υπουργό Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο πλαίσιο της διαρκούς επικοινωνίας και της συστηματικής συνεργασίαςτους για την ίδρυση εξειδικευμένων δομών υγείας για την ογκολογική περίθαλψη στην Περιφερειακή Ενότητα Ηλεία. Στη συνάντηση, συμμετείχαν ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, κ. Σπύρος Πολίτης, και ο Ογκολόγος-Παθολόγος, κ. Θοδωρής Κουρέλης, και κατά την διάρκειά της κατατέθηκε μια τεκμηριωμένη αναπτυξιακή πρόταση.
Η Βουλευτής αναφέρθηκε στην ανάγκη δημιουργίας ογκολογικών δομών στον Νομό, μια πρωτοβουλία την οποία στηρίζει σταθερά και μεθοδικά τα τελευταία χρόνια, με σειρά παρεμβάσεων προς την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, αλλά και τη δημιουργία Μονάδας Ανακουφιστικής Φροντίδας για καρκινοπαθείς. Ο κ. Γεωργιάδης, όντας ήδη ενήμερος για τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του νομού,άκουσε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πρότασηη οποία έρχεται να συγκεκριμενοποιήσει τις κατευθύνσεις που είχαν συζητηθεί σε προγενέστερο χρόνο.
Με συμμετοχή και ισχυρό μήνυμα πρόληψης ο δωρεάν γυναικολογικός έλεγχος στο Κατάκολο
Με ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από τις δημότισσες υλοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 η δράση δωρεάν προληπτικού γυναικολογικού ελέγχου (Test Pap) στην Τ.Κ. Κατακόλου. Η συγκεκριμένη κοινωνική πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Δήμου Πύργου για την ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.
Προχωρά η δημιουργία αστικού πάρκου στον Πύργο
Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Π.Δ.Ε. Βασίλη Γιαννόπουλου με τον Δήμαρχο Πύργου Στάθη Καννή
Εξετάζεται η δυνατότητα δημιουργίας κυκλικού κόμβου τριπλής κατεύθυνσης επί της οδού Πατρών στο ύψος του Σωσίπολις
Στην δημιουργία αστικού πάρκου στην περιοχή της πόλης του Πύργου, προσανατολίζεται η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ενώ την Τρίτη το πρωί πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Λάτσειου Δημοτικού Μεγάρου Πύργου, συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Έργων Βασίλη Γιαννόπουλου με τον Δήμαρχο Πύργου Στάθη Καννή. Στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μεσσαλά, των Αντιδημάρχων Νώντα Κυριαζή, Βασίλη Παναγόπουλου, Νίκου Θεοδώρου και Βασίλη Φάμελου καθώς και στελεχών των Τεχνικών Υπηρεσιών τη ΠΔΕ αλλά και του Δήμου Πύργου, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της μελέτης κατασκευής και διαμόρφωσης του Αστικού Πάρκου (πίσω από το ΚΕΦΙΑΠ) στον Πύργο, σε μία έκταση περίπου 9 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας της πρώην Νομαρχίας Ηλείας.



































