Πηγές πρωτεΐνης που δεν θέλουν ξεφλούδισμα.

Είναι από εκείνες τις τροφές που κάνουν απόλυτο συνειρμό με την πρωτεΐνη και πολύ λογικό το λες, αφού ένα βραστό αυγουλάκι περιέχει το λιγότερο 6 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Ανώδυνα κόλπα που θα μετρήσουν υπέρ σου αν θες να συνεχίσεις να τρως, αλλά όχι να παχαίνεις.

Ξέρεις πότε συνειδητοποιείς ότι οι λεπτομέρειες παίζουν καθοριστικό ρόλο (και) στη διατροφή; Όταν έχεις να χάσεις λίγο βάρος.

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports, υποστηρίζει ότι οι ηλικιωμένοι που αθλούνται περισσότερο από το συνιστώμενο έχουν μειωμένο κίνδυνο εκδήλωσης χρόνιας πάθησης, συγκριτικά με όσους δεν αθλούνται.

Πόσο υγιεινά είναι τα υποκατάστατα ζάχαρης που έχετε επιλέξει;

Έχετε αρκετούς λόγους για να μείνετε μακριά από τη ζάχαρη, η κατανάλωση της οποίας έχει συνδεθεί με πολλούς και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία.

 Δε φτάνει μόνο να ζήσεις περισσότερο, αλλά να είσαι και υγιής. Τα ακόλουθα tips θα σε βοηθήσουν να πετύχεις και τα δύο.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής σου και την υγεία σου, στους οποίους πιθανότατα δεν έδινες καμία σημασία. Κι όμως ορισμένες καθημερινές σου συνήθειες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τις συνθήκες διαβίωσής σου, άρα και το πόσο θα ζήσεις τελικά.
Κι επειδή όσο κι αν μιζεριάζουμε κάποιες φορές, η ζωή ποτέ δεν είναι αρκετή, γιατί να μην ακολουθήσεις τις παρακάτω εύκολες συμβουλές και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι κάνεις ό,τι μπορείς για τον εαυτό σου;
Πιες καφέ
Ορισμένες έρευνες υποστηρίζουν πως η μέτρια κατανάλωση καφέ, μπορεί να καταπολεμήσει τον

Υπάρχουν λόγοι σοβαροί που πρέπει να προσθέσεις το σκόρδο στη διατροφή σου.

Μην τους ακούς, ας κλείσουν τη μύτη τους. Το σκόρδο είναι σωτήριο και μην το αποφεύγεις. Κι αν δεν με πιστεύεις, κάνε μία αναζήτηση, ξέρεις πού.

 Όπως είναι γνωστό, η όσφρηση είναι βασική αίσθηση για την απόλαυση του φαγητού. Τώρα αμερικανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι η απώλεια της όσφρησης μπορεί να συντελέσει στην απώλεια βάρους, όπως προέκυψε από πειράματα που έκαναν σε τρωκτικά.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Cell Metabolism, ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Μπέρκλεϊ, τροποποίησαν γενετικά παχύσαρκα ποντίκια ώστε να χάσουν την αίσθηση της όσφρησης και αυτά έχασαν βάρος. Το παράδοξο είναι ότι τα πειραματόζωα συνέχισαν να τρώνε ίδια ποσότητα λιπαρών τροφών με τρωκτικά που διατηρούσαν την όσφρησή τους και που διπλασίασαν το βάρος τους. Επιπλέον, ποντίκια με ενισχυμένη όσφρηση πάχυναν ακόμα περισσότερο όσο έκαναν πολύ λιπαρή διατροφή, συγκριτικά με τρωκτικά που είχαν φυσιολογική όσφρηση.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι η μυρωδιά των τροφίμων παίζει σημαντικό ρόλο στο πως το σώμα μας διαχειρίζεται τις θερμίδες. «Αν δεν μπορούμε να μυρίσουμε το φαγητό, καίγεται ευκολότερα και δεν αποθηκεύεται», ισχυρίζεται η Σελίν Ριερα που συμμετείχε στη μελέτη.

«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν μια βασική σύνδεση μεταξύ του οσφρητικού συστήματος ή της οσμής και των περιοχών του εγκεφάλου που ρυθμίζουν τον μεταβολισμό, ιδιαίτερα τον υποθάλαμο, αν και τα νευρικά κυκλώματα είναι ακόμα άγνωστα», συμπληρώνει.

Ενώ εκτιμάται ότι η κατανάλωση ενός πορτοκαλιού είναι καλύτερη από τον χυμό του επιστήμονες εξήγησαν σε νέα έρευνα ότι αυτό ενδεχομένως δεν είναι βέβαιο.
Αν και ο χυμός έχει υψηλά επίπεδα σακχάρων, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ορισμένες θρεπτικές ουσίες στους χυμούς πορτοκαλιών μπορεί ενδεχομένως να απορροφώνται ευκολότερα από τον οργανισμό σε σχέση με την κατανάλωση ολόκληρου του φρούτου.

 Αν ψάχνετε τρόπους να χάσετε μερικά κιλά, αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα: οι ειδικοί λένε πως οι άνθρωποι που βγαίνουν και περπατούν το πρωί έχουν συνήθως χαμηλότερο βάρος από εκείνους που περπατούν αργότερα μέσα στην ημέρα.

Εκτιμάται πως το λαμπερό πρωινό φως του ήλιου βοηθά στο συγχρονισμό του βιολογικού μας ρολογιού που με τη σειρά του συμβάλλει στη ρύθμιση του μεταβολισμού.

Οι Αμερικανοί ερευνητές, όπως γράφει η Daily Mail, μελέτησαν τη δραστηριότητα 54 ανθρώπων, οι οποίοι φόρεσαν στον καρπό μια συσκευή που κατέγραφε την έκθεσή τους στον ήλιο, τον ύπνο τους και την άσκησή τους για μία εβδομάδα.
Οι εθελοντές κρατούσαν και σημειώσεις όσων έτρωγαν.

Είναι γνωστό ότι για να προστατεύσουμε την καρδιά μας, καλό είναι να μη βασίζουμε τη διατροφή μας στο γρήγορο και έτοιμο φαγητό, στα συσκευασμένα ή επεξεργασμένα προϊόντα, στα ζωικά τρόφιμα που είναι πλούσια σε λίπος αλλά και στα τηγανιτά.

 Σίγουρα το να τρώει κανείς μετά τις 9 το βράδυ δεν κάνει πολύ καλό. Ό,τι τρώμε γίνεται αμέσως λίπος. Εμείς απευθυνθήκαμε σε ειδικούς προκειμένου να μας παρουσιάσουν τις τροφές εκείνες που απαγορεύεται να καταναλώσουμε τη νύχτα. Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε!

Κόκκινο κρέας: Θέτει ολόκληρο το πεπτικό σου σύστημα σε «συναγερμό». Η πέψη είναι αργή και «βαριά» με αποτέλεσμα να έχεις πολύ κακή ποιότητα ύπνου.

Λαχανικά: Μπορεί να είναι σούπερ υγιεινά, αλλά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Αυτές καθυστερούν πάρα πολύ να «αφομοιωθούν» από το στομάχι και το έντερο γι' αυτό και ενδέχεται να σε «χαλάσουν».

Περισσότερα Άρθρα...

 Κατασκευή eshop ιστοσελίδων cloud φιλοξενία

makis2017

output K8axPI

dimitra2017out

konstantouros_logo

kalomoiris

AIGLI 

Φαρμακεία

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Pirgos Greece Mostly Cloud (night), 14 °C
Τρέχουσες συνθήκες
Ανατολή: 7:19 am   |   Δύση ηλίου: 5:20 pm
98%     33.8 km/h     33.898 bar
Πρόβλεψη
Δευ Χαμηλή: 12 °C Υψηλή: 19 °C
Τρι Χαμηλή: 13 °C Υψηλή: 21 °C
Τετ Χαμηλή: 13 °C Υψηλή: 19 °C
Πεμ Χαμηλή: 11 °C Υψηλή: 18 °C
Παρ Χαμηλή: 8 °C Υψηλή: 18 °C
Σαβ Χαμηλή: 6 °C Υψηλή: 17 °C
Κυρ Χαμηλή: 8 °C Υψηλή: 18 °C
Δευ Χαμηλή: 11 °C Υψηλή: 18 °C
Τρι Χαμηλή: 11 °C Υψηλή: 17 °C
Τετ Χαμηλή: 8 °C Υψηλή: 17 °C

Πρωτοσέλιδα