Μ. Δευτέρα βράδυ ( Νυμφίον) : Κοιμ.Θεοτόκου Βαρθολομιού
Μ. Τρίτη βράδυ ( Νυμφίον ) : Αγ. Δημήτριον Λεχαινών
Μ. Τετάρτη βράδυ : Αγ. Αθανάσιον Αμαλιάδος
Μ. Πεμπτη πρωϊ : Αγ. Αθανάσιον Πυργου
Τρίτη Πασχα
Μ. Δευτέρα βράδυ ( Νυμφίον) : Κοιμ.Θεοτόκου Βαρθολομιού
Μ. Τρίτη βράδυ ( Νυμφίον ) : Αγ. Δημήτριον Λεχαινών
Μ. Τετάρτη βράδυ : Αγ. Αθανάσιον Αμαλιάδος
Μ. Πεμπτη πρωϊ : Αγ. Αθανάσιον Πυργου
Τρίτη Πασχα
Μ. Δευτέρα βράδυ (Νυμφίον ) : Μουζάκι
Μ. Τρίτη ώρα 1π.μ.(Ευχέλαιον) : Νοσοκομείον Πύργου
Μ. Τρίτη βράδυ (Νυμφίον) : Καράτουλα
Μ. Τετάρτη πρωΐ ώρα 9 (Ευχέλαιον) : ΣΕΤΤΗΛ
Μ. Τετάρτη ώρα 4,30 μ.μ. (Ευχέλαιον): 117 Πτέρυγα Μάχης
Μ. Τετάρτη βράδυ(Νυμφίον) : Μυρσίνη
Μ. Πέμπτη πρωί : Άγιον Γεώργιον Αμαλιάδος
Μ. Πέμπτη βράδυ : Άγιον Αθανάσιον Πύργου
Μ. Παρασκευή πρωί (Αποκαθήλωσις) Άγιον Αθανάσιον Αμαλιάδος
Μ. Παρασκευή βράδυ (Επιτάφιο) : Άγιον Αθανάσιον Πύργου
Μ. Σάββατο πρωί : Αγ. Κυριακή Πύργου
Κυριακή Πάσχα Ανάστασι : Άγιον Αθανάσιον Πύργου
Η ενδιάμεση ολοκληρωμένη διαχείριση των απορριμμάτων, μέχρι την υλοποίηση έργου για την οριστική λύση, ήταν το αντικείμενο της συνεργασίας που είχαν την Δευτέρα το πρωί (30/03/2015), ο Δήμαρχος Ήλιδας και πρόεδρος του ΦoΔΣΑ Ν. Ηλείας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, με τον Δήμαρχο Ζακύνθου κ. Παύλο Κολοκουτσά, στο Δημαρχείο Ζακύνθου.
Ο κ. Χριστοδουλόπουλος, συνοδευόμενος από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας Υδάτινων Πόρων του Δήμου Ήλιδας κ. Χρήστο Παπαγεωργίου, είχαν εποικοδομητική συνεργασία με τον κ. Κολοκουτσά και τους συνεργάτες του, ενώ στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Πρόεδρος του ΦoΔΣΑ Ζακύνθου και του Δικτύου ΦoΔΣΑ Ελλάδας κ. Θεόδωρος Κάρδαρης, καθώς και ο Διευθυντής της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ζακύνθου.
Ο Δήμος Ζακύνθου, «προχωρά» την ενδιάμεση ολοκληρωμένη διαχείριση, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της δημοπράτησης, αφού ήδη έχει λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις και την σχετική χρηματοδότηση.
Με αφορμή την υλοποίηση του έργου αυτού, ο κ. Χριστοδουλόπουλος επισκέφθηκε την Ζάκυνθο, όπου εκτός από την ενημέρωση που είχε, έλαβε και την σχετική μελέτη του έργου.
«Είχαμε μια εποικοδομητική συνεργασία με τον κ. Κολοκουτσά, τους συνεργάτες του και τον πρόεδρο του ΦοΔΣΑ Ζακύνθου και του Δικτύου ΦοΔΣΑ Ελλάδας, για να μπορέσουμε να επισπεύσουμε την διαδικασία και στο Ν.Ηλείας για να λύσουμε το μεγάλο
· Σε ευρεία επίσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας
Ευρεία επίσκεψη πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Πέμπτη 2 Απριλίου στο Υπουργείο Ναυτιλίας με θέμα το Λιμάνι Κατακόλου και τις προοπτικές του.
Στην εν λόγω σύσκεψη , που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Γ.Γ. Αθανασίου Χριστόπουλου συμμετείχαν οι : κα Θεοδωρίκα Xριστίνα – Πρόεδρος MSC, ο κ. Κατσίνας Περικλής – Αντιπρόεδρος MSC, ο κ. Φάκλαρης Παύλος – Ναυτικός πράκτορας MSC
στο Κατάκολο, η κα Σκαφιδά Άγκαθα – Γενική Δντρια Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, ο κ. Μυτιληναίος Ιωάννης –Δντης στη Δνση Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών , ο κ. Παπαδόλης Αριστοτέλης – Προϊστάμενος στο τμήμα Ανάπτυξης και Βελτίωσης Λιμενικών Υποδομών, η κα Ξηρογιάννη Μαρία – Δντρια στη Δνση Λιμενικής Πολιτικής , η κα Μπελεχράκη Γεωργία - Δντρια στη Δνση Ναυτιλιακών Επενδύσεων και θαλασσίου Τουρισμού, η κα Κουφοσωτήρη Ελένη – Εισηγήτρια στο Δ' Τμήμα Δνσης Ναυτιλιακών Επενδύσεων και Θαλασσίου Τουρισμού , ο κ. Θεοχάρης Ιωάννης – Πλωτάρχης Λ.Σ Συνεργάτης κ. Γ.Γ.Λ.Λ.Π& Ν.Ε και ο Λεωνίδας Βαρουξής , πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου.
Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου παρουσίασε τις προτεραιότητες της νέας Διοίκησης , καθώς και για τις νέες προτάσεις που θα υποβληθούν στην κα υπουργό Πολιτισμού και τις Ναυτιλιακές εταιρείες , ώστε να γίνει θελκτικότερη η επιλογή του Κατάκολου , ως λιμένα υψηλού τουριστικού προορισμού.
Στη συνέχεια έγινε από τον πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου ενημέρωση επί των εκτελούμενων έργων επί των δύο λιμενοβραχιόνων , καθώς και στο χώρο έμπροσθεν των καταστημάτων της παραλίας.
Όσον αφορά την αποφυγή προβλημάτων κατά την προσέγγιση των πλοίων , καθ όσο χρονικό διάστημα εκτελούνται οι εργασίες από την εταιρεία ΚΑΣΤΩΡ , ο κ. Βαρουξής ενημέρωσε τον κ. Γενικό και όλους τους παρισταμένους ότι πρόσφατα έγινε , με πρωτοβουλία του , ευρεία σύσκεψη στα Γραφεία του Λιμενικού Ταμείου , με τη συμμετοχή εκπροσώπων του Κάστωρα και των ταξιδιωτικών πρακτόρων του λιμένα , ώστε βάσει του ισχύοντος προγράμματος
Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός, ως γνωστόν, έχει ορισθεί από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος τοποτηρητής της Ι. Μητροπόλεως Κεφαλληνίας.
Στην εορτή του Ευαγγελισμού μετέβη για τις εορτές στην Κεφαλονιά. Εκεί, στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, εκπρόσωπος της κυβέρνησης παρέστη ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Κατόπιν τοούτων, δημοσιογράφος του IliaPress ρώτησε τον Σεβ. Μητροπολίτη Ηλείας αν ο κ. υπουργός προέβη στο Αργοστόλι σχετική δήλωση για τον δρόμο Πατρών Πύργου.
Ως γνωστόν, ο δρόμος αυτός ενδιαφέρει άμεσα και την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, διότι είναι ο μόνος δρόμος επικοινωνίας με την Πελοπόννησο και την πρωτεύουσα.
Ο Σεβ. Μητροπολίτης απάντησε: "Ναι. Κατά την δεξίωση, μετά την τελετή στα
Συνεδρίασε σε έκτακτη σύσκεψη το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιατρικού Συλλόγου Πύργου-Ολυμπίας, με μοναδικό θέμα τη μή αποκομιδή των απορριμμάτων από τη πόλη και τα δημοτικά διαμερίσματα του Πύργου.
Το Δ.Σ. εκτίμησε ομόφωνα ότι το πρόβλημα έφτασε πλέον στο έπακρο. Τα αποτελέσματα της παραμονής των χιλιάδων τόνων απορριμμάτων σε κάθε γωνιά της πόλης και των χωριών του δήμου είναι ήδη τραγικά με ορατό το κίνδυνο περαιτέρω επιδείνωσής τους.
Ο Σύλλογός μας επανειλημμένα, ανταποκρινόμενος στις απαιτήσεις του λειτουργήματός του και του κοινωνικού του ρόλου, κατήγγειλε την παρατεταμένη συσσώρευση των απορριμμάτων, εξήγησε τους άμεσους και σημαντικούς κινδύνους που εγκυμονεί για τη δημόσια υγεία η μή αποκομιδή τους και εξέδωσε οδηγίες προς τους δημότες.
Η πολύμηνη συσσώρευση του τεράστιου όγκου των απορριμμάτων σε όλο το δήμο, σε χώρους συνάθροισης, υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.λ.π. σε συνδυασμό με την ιδία σήψη, την αύξηση της θερμοκρασίας και την παρουσία αδέσποτων ζώων, τρωκτικών και εντόμων, θα οδηγήσει σύντομα και σίγουρα σε επικίνδυνες επιδημίες και λοιμώξεις ( τύφος, παρατύφος, εντερίτιδες, λεπτοσπείρωση κ.λ.π.), όπως επανειλημμένα έχουμε τονίσει.
Εκτιμούμε πως δεν υπάρχει περιθώριο περαιτέρω αναμονής. Πρέπει άμεσα, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, να γίνει αποκομιδή των σκουπιδιών από την πόλη και την ευρύτερη περιοχή.
ΚΑΛΟΥΜΕ για ακόμη μία φορά όλους τους αρμόδιους φορείς για την ΑΜΕΣΗ αποκομιδή των σκουπιδιών.
Αγαθό μεγαλύτερο της υγείας δεν υφίσταται και γι΄αυτό οφείλετε τώρα να απαλλάξετε τους πολίτες από τη μάστιγα των αποβλήτων. Σε διαφορετική περίπτωση θα είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη τυχόν εξάπλωση επιδημιών και μολυσματικών νόσων που θα ενσκύψουν στη πόλη.
Ο Σύλλογός μας, έχοντας επανειλημμένα προειδοποιήσει, ενημερώσει και εγκαλέσει
Την Παρασκευή 27-03-2015 συνεδρίασε το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολ. Προστασίας του Δήμου Πύργου στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο.
Ο Δήμαρχος Πύργου τόνισε την ανάγκη προσοχής και συνεργασίας από όλους του εμπλεκόμενους φορείς, και έθεσε τα ζητήματα της προστασίας του δάσους στο βουνό του Κατακόλου και της δημιουργίας αντιπυρικής ζώνης στο Κάστρο Αγ. Ανδρέα. Ακόμη, τόνισε την ανάγκη επίλυσης του ζητήματος της ανεξέλεγκτης κατασκήνωσης- στάθμευσης τροχόσπιτων στην περιοχή του Κατακόλου (μαρίνα, δάσος κ.λ.π.). Σημείωσε τέλος ότι ο Δήμος θα συνδράμει το έργο της Πυρ. Υπηρεσίας με 4 πυροσβεστικά οχήματα κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
Για τέσσερις ακόμα παραστάσεις στο θέατρο Απόλλων από Πέμπτη 2/4 έως και Κυριακή 5/4.
Είσοδος € 8 κανονικό και € 5 φοιτητικό-μαθητικό.
Κρατήσεις θέσεων στο τηλ. του Θεάτρου Απόλλων 2621036521 τις ημέρες των παραστάσεων απο τις 18.00.
Συντελεστές παράστασης :
Δραματική επεξεργασία - Σκηνοθεσία : Ευανθία Στιβανάκη
Κοστούμια : Ευρυδίκη Γερασιμοπούλου
Σκηνικά - φωτισμοί : Νίκος Σακκούλης
Μουσική διδασκαλία : Γιώργος Γκιντζίρης , Φώτης Παπαθεοδώρου
Επιλογή τραγουδιών : Γιάννης Μανώλης
Χορογραφίες : Αθηνά Τσαρμποπούλου
Φωτογραφίες - Αφίσα : Λάμπρος Τσακριλής
Επιμέλεια προγράμματος : Αγγελική Τσούρα, Γιώργος Αγγελόπουλος, Ευρυδίκη Γερασιμοπούλου, Πέτρος Μερλέμης
Βοηθοί Σκηνοθέτη : Μαρία Ζαγκλή, Αθανασία
Τη Φαίδρα τους, τη μικρή σκυλίτσα τους που χάθηκε αναζητούν συμπολίτες μας, οι οποίοι έχουν κολλήσει στον Πύργο αφίσες σχετικά με την εξαφάνισή της.
Η Φαίδρα χάθηκε το Σάββατο 21/3 και ώρα 16.00 στην περιοχή του αγίου Ιωάννη.
Είναι κατάλευκη, μόλις 6 μηνών και ακούει στο όνομα Φαίδρα.
Το πράσινο φως έδωσε το δημοτικό συμβούλιο Πύργου για δημιουργία διοδίων στην Ε.Ο. Πύργου -Πατρών στα όρια του δήμου. Παρά τις έντονες αντιδράσεις από τους δημοτικούς συμβούλους της μειοψηφίας, υπερψηφίστηκε η πρόταση των συμβούλων συγκοινωνίας του Δήμαρχου να τοποθετηθούν σταθμοί διοδίων σε κομβικά σημεία (Κόμβος Λαστεΐκων, φανάρια Φιλοθέης, Κόμβος Αγίας Παρασκευής) .
Το σκεπτικό της απόφασης βασίζεται στο σημαντικό έσοδο που θα προστεθεί στα ταμεία του Δήμου και θα διατεθεί στη βελτίωση και ηλεκτροδότηση του οδικού δικτύου γύρω από τον Πύργο.
με την παρούσα επιστολή μας, την οποία υπογράφουμε οι Πρόεδροι των Επιστημονικών Συλλόγων του Πύργου, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για ένα εξαιρετικής σοβαρότητας ζήτημα που απασχολεί την τοπική μας κοινωνία και το οποίο έχει λάβει διαστάσεις σοβαρής υγειονομικής κρίσης, η οποία αναμένεται να ενταθεί το επόμενο χρονικό διάστημα :
κε Πρωθυπουργέ,
η πόλη του Πύργου και των δημοτικών κοινοτήτων της αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα αποκομιδής των απορριμμάτων, καθόσον δεν υπάρχει χώρος εναπόθεσής τους μετά την λήξη (ύστερα από πολλαπλές παρατάσεις) της άδειας λειτουργίας του χώρου στον οποίο δεματοποιούνταν και αποθηκεύονταν. Το πρόβλημα εμφανίζεται διαρκώς από το 2009 και μετά, με εξάρσεις και υφέσεις κατά περίπτωση, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει εξευρεθεί τρόπος για την οριστική επίλυσή του. Ιδίως κατά την τελευταία διετία το πρόβλημα εκδηλώνεται με ιδιαίτερη ένταση και έχουμε διανύσει πολύμηνες περιόδους χωρίς να συντελείται αποκομιδή των απορριμμάτων. Κατά την τελευταία εμφάνισή του το πρόβλημα αυτό εκδηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2013 και έκτοτε συνεχίζει με αμείωτη ένταση μέχρι σήμερα, με εξαίρεση κάποια, μικρής διάρκειας, διαστήματα αποκομιδής και μεταφοράς των απορριμμάτων σε ΧΥΤΑ άλλων Νομών.
Η αδυναμία εξεύρεσης λύσης οδήγησε τόσο την προηγούμενη όσο και την παρούσα δημοτική αρχή στη μεταφορά των απορριμμάτων ακόμα και σε χώρο που απείχε λίγες δεκάδες μέτρα από το Νοσοκομείο του Πύργου, με προφανείς κινδύνους για την υγεία των νοσηλευομένων και των εργαζομένων στο Νοσοκομείο αλλά και όσων ζουν και κινούνται στην περιοχή. Σήμερα το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει άλυτο και τεράστιες ποσότητες σκουπιδιών, που εκτιμάται ότι υπερβαίνουν τους 6.000 τόνους, παραμένουν αμάζευτες στους δρόμους της πόλης και των χωριών του Πύργου, γύρω ή κοντά σε σχολεία, χώρους ιατρικού ενδιαφέροντος, χώρους συναθροίσεως κοινού, σπίτια, καταστήματα και χώρους εργασίας.
Εξαιτίας της ανωτέρω κατάστασης είναι πλέον προ των πυλών ακόμα και ο κίνδυνος εκδήλωσης επιδημιών,