Συνεδρίασαν την Τετάρτη 6-5-2015 οι επιστημονικοί φορείς της πόλης (Ιατρικός Σύλλογος Πύργου-Ολυμπίας, Οδοντιατρικός Σύλλογος Ηλείας, Φαρμακευτικός Σύλλογος Ηλείας, Δικηγορικός Σύλλογος Ηλείας, Παράρτημα Πύργου ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας) και δηλώνουν τα ακόλουθα:
Ο Ιατρικός Σύλλογος Πύργου-Ολυμπίας που ως πρώτιστο μέλημά του έχει τη δημόσια υγεία, αλλά και οι λοιποί επιστημονικοί φορείς της πόλης που επίσης συμπορεύονται προς αυτή την κατεύθυνση, επανέρχονται στο θέμα της μη αποκομιδής των απορριμμάτων.
Δυστυχώς βρισκόμαστε και πάλι στη δυσάρεστη θέση να παρατηρήσουμε, ότι εξακολουθούν να υπάρχουν στην περιφέρεια της πόλης και στα χωριά συσσωρευμένοι χιλιάδες τόνοι απορριμμάτων. Για μας δεν σταμάτησε ποτέ να υφίσταται ο κίνδυνος εξάπλωσης μολυσματικών νόσων. Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε ο κίνδυνος αυτός εξακολουθεί να υφίσταται λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας. Το θέμα θα πάψει να μας απασχολεί όταν θα φύγει και η τελευταία σακούλα απορριμμάτων από τη πόλη και όταν η Πολιτεία και οι τοπικές αρχές θα δώσουν οριστική λύση στο πρόβλημα (οι επιστημονικοί φορείς επιφυλάσσονται να επανέλθουν με δική τους πρόταση και να συμβάλλουν έτσι σε μία βιώσιμη και μόνιμη λύση)
Δεν μπορούμε να μην διερωτηθούμε ωστόσο, το γιατί επι μακρό χρονικό διάστημα παραμένει ουσιαστικά άλυτο













































