Επίσκεψη στο Δήμαρχο της Ι.Π. Μεσολογγίου κ. Νίκο Καραπάνο , ο οποίος είναι και γραμματέας της ΚΕΔΕ ,πραγματοποίησε την Τετάρτη 18/3 ο Δήμαρχος Ανδραβίδας - Κυλλήνης κ. Ναμπιλ Ιωσήφ Μοραντ συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του Δ.Σ κ. Νίκο Σοφιανοπουλο, τον αντιδήμαρχο κ. Ανδρέα Μίγκο και τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Λεχαινών κ. Γεώργιο Γαλάτη. Οι δυο δήμαρχοι αντάλλαξαν συμβολικά δώρα ως δείγμα αμοιβαίας εκτίμησης και φιλίας μεταξύ των Δήμων Ανδραβίδας - Κυλλήνης και Μεσολογγίου που είναι αδελφοποιημένοι από το 2014 καθόσον τους συνδέουν μακροχρόνιοι ιστορικοί και πολιτιστικοί δεσμοί.. Ο Δήμαρχος Μεσολογγίου απηύθυνε επίσημη πρόσκληση επίσκεψης στις "εορτές εξόδου 2015" ,στις οποίες άλλωστε θα λάβει μέρος για 11η συνεχή χρονιά η φιλαρμονική Λεχαινών και σωματεία από το Δήμο Ανδραβίδας Κυλλήνης που θα συμμετέχουν στις δυο μεγάλες παρελάσεις που γίνονται το Σάββατο 4 Απριλίου και την Κυριακή 5 Απριλίου προς τιμήν της επετείου της ηρωικής εξόδου του Μεσολογγίου.
Η συνάντηση δεν περιορίστηκε στο εθιμοτυπικό μέρος , αφού συζητήθηκαν σημαντικά θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης και θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως η διαχείριση των λιμνοθαλασσών, αφού τόσο ο δήμος Ανδραβίδας Κυλλήνης όσο και το Μεσολόγγι έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό τους βιοτόπους, της λιμνοθάλασσας κοτυχιου και Μεσολογγίου αντίστοιχα, που είναι μοναδικοί στο είδος τους, προστατεύονται από τις συνθήκες Ramsar και Natura και αποτελούν περιβαλλοντικά πάρκα και οικοσυστήματα εξαιρετικού ενδιαφέροντος. Συζητήθηκε να υπάρξει από κοινού προσπάθεια για την αξιοποίηση των υγροβιότοπων αυτών για να αποτελέσουν πόλους έλξης επισκεπτών αλλά













































