Αντιπροσωπεία της Ανοιχτής Συμπολιτείας συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών, Κώστα Πουλάκη, την Πέμπτη, 5 Μαρτίου στο γραφείο του στην Αθήνα.
Σκοπός της συνάντησης, στην οποία παρευρέθησαν και οι 3 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην Ηλεία, ήταν η αναλυτική ενημέρωση του υπουργείου για το πιεστικό ζήτημα των απορριμμάτων στους δρόμους του Πύργου, και η παρουσίαση της πρότασης της Ανοιχτής Συμπολιτείας για να επιτευχθεί λύση, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια του δημάρχου Πύργου να παρουσιάσει ένα σχέδιο επίλυσης του προβλήματος.
Η πρόταση της Ανοιχτής Συμπολιτείας ήταν, συνοπτικά, η εξής:
1. Άμεση έναρξη διαδικασιών για αδειοδότηση εγκαταστάσεων και προμήθεια εξοπλισμού για διαλογή στην πηγή, ώστε να πετύχουμε πολύ σύντομα δραστική μείωση του όγκου των απορριμμάτων που θα παραχθούν στο εξής.
Στόχος του συστήματος αυτού θα είναι ο διαχωρισμός και η διαλογή των ανακυκλώσιμων στην πηγή (οικίες, καταστήματα, επιχειρήσεις, δημόσιο), συγκέντρωση οργανικών για δημιουργία κομπόστ
και μονάδα μηχανικής διαλογής μικρής δυναμικότητας για τις υπόλοιπες ποσότητες που θα διατίθενται σύμμεικτες στους κάδους, μέχρι να πετύχουμε υψηλά ποσοστά ανακύκλωσης.
2. Στο μεσοδιάστημα, προτείνουμε για τα απορρίμματα που έχουν κατακλείσει τους δρόμους, αλλά και τα μελλοντικά που θα συσσωρευτούν ξανά, μέχρι τη λειτουργία του συστήματος της διαλογής στην πηγή, και της μονάδας μηχανικής διαλογής, να υπάρξει οικονομική ενίσχυση













































