γράφει ο πρ. Νικόλαος Κατσηδήμας
 Ο ΑΓΙΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ! Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ! Ο ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΟΡΦΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΗΡΩΝ! Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΩΝ! (ΒΙΝΤΕΟ).
(ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΜΑΣ ΘΑ ΤΕΛΕΣΘΕΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΩΡΑ 7:00 ΕΩΣ 10:00 Π.Μ. ΜΕΤ' ΑΡΤΟΚΛΑΣΙΩΝ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΚΗΡΥΞΕΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΗΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΘΟΥΝ ΚΑΦΕΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ).

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας ανακοινούται ότι ο ιερέας που αναφέρεται στα δημοσιεύματα των Ηλεκτρονικών και Έντυπων Μέσων Ενημέρωσης, ο οποίος κατηγορείται για κανονικά παραπτώματα, δεν ανήκει στου Κληρικούς  της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας.
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

Με τον Εκπαιδευτικό Παναγιώτη Σταθόπουλο συνεχίζονται αύριο Τετάρτη 27 Νοεμβρίου  οι εβδομαδιαίες ομιλίες στην αίθουσα εκδηλώσεων της Χριστιανικής Ένωσης (Πατρόκλου και Μεγ. Αλεξάνδρου) στον Πύργο.

γράφει ο πρ. Νικόλαςο Κατσηδήμας

"Ένας Άγιος των ημερών μας!  Ο Άγιος που μας φωνάζει ότι ο σκοπός της ζωής είναι να αγιάσεις. Ούτε να πλουτίσεις, ούτε να εξουσιάσεις, ούτε να καταπιέσεις. Εν Χριστώ ο πλούτος σου είναι περιττός. Εν Χριστώ αισθάνεσαι και είσαι ελεύθερος και δεν δέχεται η ψυχή την πίεση του κόσμου, άσχετα αν πονά για τα του κόσμου. Ο Άγιος Πορφύριος μας φωνάζει την ημέρα της μνήμης του ότι μπορείς να αγιάσεις στο κέντρο της Αθήνας, στην Ομόνοια που την έλεγε αγιότοπο. Να αγιάσεις μέσα στη φασαρία της. Να αγιάσεις στο τροχόσπιτο στο Μήλεσι με όλα τα αυτοσχέδια της απέριττης οσιακής ζωής. Να αγιάσεις λέγοντας την ευχή και όχι το παραλήρημα του μισόκαλου. Να αγιάσεις πιστεύοντας, ομολογώντας και προσδοκώντας την μόνη αλήθεια, αυτή της Αναστάσεως. Ο Άγιος βοήθεια μας!"

Τα  Εισόδια της Θεοτόκου
Η εορτή των Ε ι σ ο δ ί ων ,της εισόδου δηλαδή της Υπεραγίας Θεοτόκου στο Ναό των Ιεροσολύμων, στερείται βιβλικής μαρτυρίας, στηρίζεται ,όμως, στην Ιερή Παράδοση της Αγίας Εκκλησίας μας.
Οι γονείς της Υπεραγίας Θεοτόκου, οι Θεοπάτορες, Ιωακείμ και Άννα, επειδή ήταν άτεκνοι, είχαν υποσχεθεί στο Θεό προσευχόμενοι διαρκώς ότι αν αξιώνονταν χάρις στην ευσπλαχνία Του να αποκτήσουν παιδί, θα αφιέρωναν το παιδί τους στο Ναό Του!

Κατόπιν ευγενούς προσκλήσεως του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Ταμασού και Ορεινής κ. Ησαΐου και του Συνδέσμου Ασυνοδεύτων και Φιλοξενουμένων παίδων του 1974, επισκέπτεται αυτές τις μέρες την Κύπρο και δη την Ιερά Μητρόπολη Ταμασού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ. Αθανάσιος με επταμελή συνοδεία.

Τον Σεβασμιώτατο μαζί με τη συνοδεία του υποδέχθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο Πανιερώτατος Μητροπολίτης Ταμασού και Ορεινής κ. Ησαΐας και ακολούθως πορεύθηκαν προς την Λευκωσία. Συγκεκριμένα στις 2 η ώρα μετά το μεσημέρι, στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Λατσιών – Γερίου πραγματοποιήθηκε Διάσκεψη Τύπου.

γράφει ο πρ. Νικόλαος Κατσηδήμας
 «Με τη Νηστεία δαμάζονται τα πάθη, υποχωρούν οι ακάθαρτοι λογισμοί, εξαλείφονται οι αισχρές φαντασίες, χαλιναγωγείται η γλώσσα, εξαφανίζονται η ραθυμία και η αμέλεια, φυγαδεύονται οι δαίμονες. Η Νηστεία υποτάσσει το σώμα στο πνεύμα, φωτίζει το νου, ενισχύει την προσευχή, στηρίζει τη μετάνοια, συντηρεί την κατάνυξη, στερεώνει τη σωφροσύνη. Η Νηστεία είναι χαλινάρι των κακών επιθυμιών, μαχαίρι της φιλαυτίας, πελέκι της φιληδονίας, γεννήτρια του Θείου φόβου, μητέρα της εγκράτειας, αδελφή της κατά Θεόν πτωχείας, καλλιεργήτρια της υπομονής, θεμέλιο της αρετής, φύλακας της σωτηρίας».

῾Εβδομαδιαίων ῾Εσπερινῶν Κηρυγμάτων

1. - ΠΥΡΓΟΣ:

α) Αἴθουσα ῾Ιερᾶς Μητροπόλεως, Κυριακή 5-6. Ὁμιλητής ὁ  Παν/τος Ἀρχιμ.Νεκτάριος Μπακόπουλος .

β) Αἴθουσα Μ. Βασιλείου  : Δευτέρα 6-7 ἀνά δεκαπενθήμερον. Ὁμιληταί ἐκ περιτροπῆς.

γ) Ἱ. Ν.Ἁγ. Χαραλάμπους: Τρίτη 5-6, μέ Παράκλησι. Ὁμιλητής ὁ π. Βασίλειος  Λαγκαδινός .

γράφει ο πρ. Νικόλαος Κατσηδήμας
Αγαπητοί μας Χριστιανοί, από  σήμερα 15η Νοεμβρίου εισήλθαμε πλέον εις την ευλογημένη εκείνη περίοδο της προετοιμασίας μας, για την μεγάλη εορτή της Χριστιανοσύνης τα Χριστούγεννα!! Μία περίοδος λοιπόν προετοιμασίας στην Ορθόδοξη Εκκλησία  για την μεγάλη εορτή της Γεννήσεως του Χριστού! Αυτό το κάλεσμα γίνεται με αγάπη και διάθεση για αγώνα, βάζοντας ως «έπαθλο» τον δι' ημάς τεχθέντα Ιησού Χριστό. Να γίνουμε μέτοχοι του Χριστού, να Του προσφέρουμε τον δικό μας αγώνα και την δική μας προσπάθεια, δείχνοντας ότι Τον θέλουμε στην ζωή μας, ως Σωτήρα και Λυτρωτή!

γράφει ο πρ. Νικόλαος Κατσηδήμας
Αγαπητοί μας μέσα στην καρδιά του χειμώνα, η Εκκλησία ετοιμάζεται να υποδεχθεί το «Φῶς τὸ ἀληθινόν». Η εορτή των Χριστουγέννων φέρνει το μήνυμα της Θείας συγκατάβασης. Ο Θεός κατέρχεται στη γη ως βρέφος αδύναμο, διδάσκοντας την αρετή της Ταπείνωσης. Η Σαρακοστὴ των Χριστουγέννων, που ήδη ξεκίνησε στις 15 Νοεμβρίου και θα ολοκληρωθεί συν Θεώ στις 24 Δεκεμβρίου, είναι για εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανοὺς μία περίοδος προετοιμασίας για τη εορτή της Γέννησης του Χριστού.

Την Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 6 το απόγευμα, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ.κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, τέλεσε τον εναρκτήριο Αγιασμό, στον Ορθόδοξο Ιεραποστολικό Σύλλογο « ο Μέγας Βασίλειος», για τα δεκαπενθήμερα κηρύγματα του εκκλησιαστικού έτους 2024-2025.
Η πρώτη ομιλία με εισηγητή τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας είχε θέμα : «Η προσφορά των Αγγέλων στην Ανθρωπότητα».

Περισσότερα Άρθρα...

nissan-tsioris-qashqai.png


 

Πρωτοσέλιδα