Με την δέουσα εκκλησιαστική τάξη εορτάστηκε ο Όσιος Ιωακείμ ο νέος στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Άνω Δίβρης ο οποίος υπήρξε και Κτήτωρ αυτής.
Του Όρθρου και της Θείας Λειτουργίας χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ. Αθανάσιος, πλαισιούμενος από τον Πρωτοσύγκελλο της Ιεράς Μητροπόλεως Αρχιμ. Φιλάρετο Σπανόπουλο, τον Αρχιμ. Ιωακείμ Μιχαλόπουλο, και πλειάδα ιερέων της Μητροπόλεως.



































