Η εξαγγελία Μητσοτάκη από την Τρίπολη, για έκτακτο επίδομα 600 ευρώ στα σώματα ασφαλείας (Αστυνομία και Λιμενικό) έγινε δεκτή με γκρίνια και έντονο σκεπτικισμό από τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η μία μετά την άλλη, οι ενώσεις των ένστολων στηλιτεύουν την εξαγγελία του πρωθυπουργού, σχολιάζοντας ουσιαστικά πως αναγνωρίζεται η συμβολή των σωμάτων ασφαλείας στην τήρηση της τάξης και στη διαχείριση των προσφυγικών ροών (σε ό, τι αφορά το Λιμενικό Σώμα), όμως οι Ένοπλες Δυνάμεις, μένουν για μια ακόμη φορά «στην απ’ έξω».
«Με δεδομένη την 24ωρη αυξημένη αστυνόμευση, την επιτυχή αντιμετώπιση των μεταναστευτικών ροών, χορηγούμε εφάπαξ ενίσχυση σε όλους τους ενστόλους της ΕΛ.ΑΣ και του Λιμενικού. Όλο το προσωπικό θα λάβει το Δεκέμβριο και 600 ευρώ ανά υπάλληλο» είπε χαρακτηριστικά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τη Δευτέρα από την Τρίπολη.



































