Ως «τέλος του πολιτισμού» χαρακτήρισε τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί η Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ.
Η κα Γλύκατζη – Αρβελέρ ανέφερε, μιλώντας στο Μega, ότι έγινε βυζαντινολόγος ακριβώς λόγω της Αγίας Σοφίας και της συγκίνησης που ένιωσε η ίδια ως παιδί και η μητέρα της όταν την επισκέφτηκαν,

Μήνυμα αρραγούς εθνικής ενότητας έστειλε το βράδυ της Τρίτης από τον Ωρωπό ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε εκδήλωση της Βουλής των Ελλήνων για την παραχώρηση των παλαιών φυλακών Ωρωπού στο Δήμο με σκοπό την ίδρυση «Κέντρου Ιστορίας, Δημοκρατίας και Δομών Πολιτισμού».

Την παραπομπή του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, σε ειδικό δικαστήριο για την υπόθεση Novartis ψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής, από την οποία απείχαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΜέΡΑ25 και Ελληνική Λύση.

Την αμέριστη υποστήριξη του Βερολίνου στην Αθήνα εξέφρασε ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών, Χάικο Μάας, κατά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και εν μέσω παραβίασης του διεθνούς δικαίου από πλευράς Άγκυρας.

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν είχε το απόγευμα της Τετάρτης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά από πρωτοβουλία της Αθήνας. 
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, εξετάστηκαν περιεκτικά οι τρόποι περαιτέρω προώθησης της ρωσο-ελληνικής συνεργασίας σε διάφορους τομείς.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε συνάντηση την Τρίτη στο γραφείο του με τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Δένδια και τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Υπουργό Άμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο και τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο.

Διάβημα διαμαρτυρίας στο τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών επέδωσε η ελληνική πρεσβεία στην Άγκυρα, ενώ οι Αρχές της χώρας μας έχουν ήδη εγείρει το θέμα της τουρκικής Navtex στην ΕΕ, στο ΝΑΤΟ και στον ΟΗΕ, καθώς και στις πρωτεύουσες των μονίμων μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών. 

Προς το Καστελόριζο πλέει το τουρκικό ερευνητικό σκάφης «Oruc Reis» για να πραγματοποιήσει έκνομες έρευνες στην ελληνική ΑΟΖ. Σε επιφυλακή τέθηκαν οι ένοπλες δυνάμεις της Ελλάδας.

 O υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, είχε το απόγευμα της Τρίτης τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Άμυνας των ΗΠΑ, Μαρκ Έσπερ, η οποία ήταν προγραμματισμένη μετά την προσωρινή αναβολή της επίσκεψης του ΥΕΘΑ στην Ουάσινγκτον.

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας σε ομιλία του στην Πάτρα, επανέλαβε την άποψη ότι στο αεροδρόμιο του Αράξου, γίνονται εργασίες για αποθήκευση και πυρηνικών όπλων.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_note.png


 

Πρωτοσέλιδα