Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για τους υγειονομικούς που δεν έχουν εμβολιαστεί και από αύριο το πρωί θα μπουν σε επ’ αόριστον αναστολή. Η κυβέρνηση έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν αναμένεται να δοθεί καμία παράταση.
Συνεπώς αύριο όσοι δεν δηλώσουν να εμβολιστούν μέχρι σήμερα, θα τεθούν σε αναστολή εργασίας, θα οφείλουν να επιστρέψουν τον μισθό τους, ενώ κανείς δεν τους εγγυάται πως όταν επιστρέψουν θα παραμείνουν στην ίδια θέση.



































