Eυρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων τυροκομικών μονάδων και γαλακτοβιομηχανιών από την Αιτωλοακαρνανία, την Αχαΐα και την Ηλεία συγκάλεσε σήμερα Παρασκευή 18 Μαΐου 2018, ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, σε συνέχεια των επαφών που έχει ξεκινήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για την απορρόφηση των κτηνοτροφικών προϊόντων και την τιμή του γάλακτος.
Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε συνάντηση με κτηνοτρόφους και αγροτικούς συλλόγους, ενώ το ζήτημα έχει απασχολήσει και το Περιφερειακό Συμβούλιο.
«Η στόχευση είναι κοινή. Πως θα προστατεύσουμε τον κλάδο της κτηνοτροφίας, τη φέτα ως ένα εθνική προϊόν και μέσα από τη κοινή μας δράση να διασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία των μεταποιητικών μονάδων. Πρέπει να λειτουργήσει όλη η αλυσίδα. Παραγωγή – μεταποίηση- κατανάλωση» τόνισε ο Περιφερειάρχης, και συνόψισε τις προτάσεις που κατατέθηκαν, προσδιορίζοντας μια δέσμη μέτρων που θα πρέπει να ληφθούν.
«Η πρώτη πρόταση που τέθηκε για Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Φέτας, μας βρίσκει σύμφωνους. Είναι ένα σημείο που θα συναποφασίζουν αυτοί που παράγουν, μεταποιούν, όπως επίσης η πλευρά της κατανάλωσης και των δικτύων διανομής. Ζητήθηκαν έλεγχοι σε όλα τα επίπεδα. Πράγματι, έχοντας ως βασική παράμετρο το ισοζύγιο γάλακτος, μπορούμε να καταλάβουμε γρήγορα ποιοι παράγουν φέτα, ποιοι λευκό τυρί και πως τα διαθέτουν στην αγορά. Οι έλεγχοι θα πρέπει να συνεχιστούν και στα ράφια» τόνισε ο κ. Κατσιφάρας και πρόσθεσε: «Τέλος, θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες μαζί με τις υπόλοιπες Περιφέρειες, ώστε να δούμε τι κάνουμε με τα σημερινά αποθέματα, γιατί το θέμα είναι εθνικό».
Ο κ. Κατσιφάρας ζήτησε να υπάρχει συγκράτηση της τιμής αγοράς του γάλακτος σε ικανοποιητικά επίπεδα, ώστε να μην αφανιστεί ο κτηνοτροφικός κλάδος, ο οποίος στη Δυτική Ελλάδα είναι από τους πιο δυναμικούς της χώρας.











































