Πάνω από εκατό καταγγελίες έχει δεχτεί τις τελευταίες δύο ώρες η ΓΣΕΕ για εργοδότες που υποχρεώνουν τους εργαζόμενους να δουλεύουν τις μεσημβρινές ώρες.
Υπενθυμίζουμε ότι η υπουργική απόφαση προβλέπει την υποχρεωτική παύση των εργασιών σε υπαίθριους χώρους από τις 12μ.μ. έως τις 5 μ.μ. για να αποφευχθεί η θερμική καταπόνηση των εργαζομένων λόγω του καύσωνα «Κλέων».



































