Συνεχίζει να μεγαλώνει η μαύρη λίστα των γυναικοκτονιών, καθώς ήδη, τους πρώτους εννιά μήνες του 2022, 16 γυναίκες έχουν χάσει τη ζωή τους, δηλαδή μία λιγότερη από όσες δολοφονήθηκαν συνολικά μέσα στο προηγούμενο έτος.
Τα στοιχεία σοκάρουν, καθώς αν αναλογιστεί κανείς ότι μέσα σε εννιά μήνες έχουν διαπραχθεί 16 γυναικοκτονίες, αυτό σημαίνει ότι σχεδόν δύο γυναίκες τον μήνα δολοφονούνται από τον σύζυγο, τον σύντροφο, τον γιο τους, στον βωμό της σχέσης εξουσίας που έχει αναπτύξει μαζί τους ο άνδρας-δράστης.



































