Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, το ΙΤΥΕ "Διόφαντος" και την Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, συνδιοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning με θεματική: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα». Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 14-16 Νοεμβρίου 2014, στην Πάτρα, στο ξενοδοχείο Porto Rio ενώ η εγγραφή των συμμετεχόντων είναι δωρεάν.
Το συνέδριο απευθύνεται σε κάθε εκπαιδευτικό, ανεξαρτήτως γνωστικού αντικειμένου και βαθμίδας εκπαίδευσης, ο οποίος επιθυμεί αφενός, να αξιοποιήσει τις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και αφετέρου, να προωθήσει τη σχολική συνεργασία σε Ευρωπαϊκό, Διεθνές και Εθνικό επίπεδο με αφορμή την έναρξη του νέου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+.
Για την εν λόγω συνδιοργάνωση ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γεώργιος Παναγιωτόπουλός δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής για το γεγονός ότι η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης του eTwinning επέλεξε ως τόπο διοργάνωσης του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου της την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και συγκεκριμένα την πόλη της Πάτρας. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) έχει ως πάγια τακτική της να δίνει πάντα το δυναμικό παρόν σε κάθε δράση που συμβάλλει στην ουσιαστική προώθηση της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της συνεργατικότητας ανάμεσα στα μέλη της θέτοντας ταυτόχρονα ως













































