Η Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) ταυτόχρονα με την Αθήνα και τις υπόλοιπες Περιφέρειες της χώρας, προχωρά στην έναρξη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στον Πύργο που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Ηλείας.

Η ΕΕΔΕ στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, επιθυμεί να ευχαριστήσει το Επιμελητήριο Ηλείας για τη σημαντική συνδρομή του, που συμβάλλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των Επιχειρήσεων της Ηλείας μέσα από την επένδυση στη γνώση και το ανθρώπινο δυναμικό.

Το πρόγραμμα είναι ειδικά σχεδιασμένο για στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών και αυτοαπασχολούμενων που επιθυμούν να προετοιμαστούν έγκαιρα για θέσεις αυξημένης ευθύνης και γενικότερων καθηκόντων (general management). Επισημαίνεται δε ότι στα 25 χρόνια λειτουργίας του, έχουν αποφοιτήσει Πανελλαδικά 4.000 στελέχη που ήδη έχουν επιτυχημένη καριέρα στο χώρο των επιχειρήσεων.
Η ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό στην παρακολούθηση των σύγχρονων εξελίξεων στο διεθνές επιχειρησιακό περιβάλλον μια που η επιχειρηματική δραστηριότητα αποκτά όλο και πιο έντονα παγκόσμιο χαρακτήρα.
Το διδακτικό προσωπικό αποτελεί πετυχημένο συνδυασμό Καθηγητών με έμπειρους μάνατζερ, διακεκριμένους εισηγητές και προσωπικότητες από τον κόσμο των επιχειρήσεων.
Η έναρξη της 1ης σειράς Πύργου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2014. Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 15 μήνες και τα μαθήματα θα διεξάγονται στα Ελληνικά κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο (Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί) στις εγκαταστάσεις του Επιμελητηρίου Ηλείας, 28ης Οκτωβρίου & Πλ. Ηρώων, Πύργος.
Το κόστος του προγράμματος μπορεί να καλυφθεί με το 0.45% (0.24% από 01/07/2014) της επιπλέον

 O Διευθυντής του Εθνικού και Αρχαιολογικού Μουσείου Δρ Γεώργιος Κακαβάς, η Πρόεδρος της Εταιρείας των Φίλων του Μουσείου κα Ευθαλία Μπαρμπάτη – Βάρτσου, το Ινστιτούτο Τέχνης και Πολιτισμού Melody Spirit και το Ινστιτούτο Ολυμπισμού Terra Olympia προσκαλούν το φιλότεχνο κοινό σε εκδήλωση για τον εορτασμό των 80 ετών της Εταιρείας των Φίλων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου.
Τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου και ώρα 18.00, στην Αίθουσα του Βωμού του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου θα παρουσιασθεί το μουσικό έργο του Γιώργου Βούκανου "Το Ταξίδι των Μουσών" με την Σοπράνο Άντα Αθανασοπούλου, τον Βαρύτονο Δημήτρη Παπαγεωργίου και Σολίστ πιάνου τον Neville Jasson Fahy.
Μετά από την επιτυχία των μουσικών παραστάσεων «Opre Roma», «Ιωνίας Εγκώμιον», «Physis-Γαία», «Ένα Παιδί μετράει τα Άστρα», «Λόγια της Πλώρης» και «Νότιες Θάλασσες», ο Ηλείος συνθέτης Γιώργος Βούκανος, Γενικός - Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Ολυμπισμού Terra Olympia, παρουσιάζει το νέο του έργο με τίτλο "Το Ταξίδι των Μουσών".
Η πολυδιάστατη αυτή μουσική παράσταση φιλοδοξεί να παρουσιάσει με πρωτότυπο και αυθεντικό τρόπο την ιστορική πορεία και εξέλιξη των τεχνών μέσα στο χρόνο, με οδηγό τις 9 Μούσες.
Η εκδήλωση φέρει και τη σφραγίδα του Ινστιτούτου Ολυμπισμού Terra Olympia το οποίο συνεχίζει τη δράση του εκπροσωπώντας και προβάλλοντας την Ολυμπιακή Γη σε σημαντικά πολιτιστικά, ολυμπιακά και όχι μόνο γεγονότα εντός και εκτός Ηλείας. Το 2015 το έργο θα ταξιδέψει σε Μουσεία και

 Ο Δήμος Πύργου για άλλη μια φορά σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης!

Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας υπέγραψε χθες απόφαση για παράταση της νέας κήρυξης σε έκτακτη ανάγκη για τους Δήμους Πύργου, Ζαχάρως και Ανδρίτσαινας Κρεστένων.
Η απόφαση αυτή έχει ισχύ μέχρι τέλους Δεκεμβρίου 2014.
Εν τω μεταξύ η Δημοτική Αρχή έχει ξεκινήσει έναν αγώνα δρόμου για την εξεύρεση κονδυλίων για να ξεκινήσει η αποκομιδή των σκουπιδιών.
Ο Δήμαρχος Πύργου μόλις προχθές απέστειλε επιστολή σε πέντε υπουργούς ζητώντας έκτακτη χρηματοδότηση για να λυθεί το μέγα πρόβλημα που ταλανίζει επί χρόνια τον Δήμο Πύργου.
Υπενθυμίζεται πως εννέα (!) φορές μέσα σε δύο χρόνια ο Δήμος Πύργου έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Υπενθυμίζεται ακόμα πως τον περασμένο Ιούνιο, που τα σκουπίδια πάλι είχαν σχηματίσει βουνά στον Πύργο, ο Εισαγγελέας κ. Π. Μειδάνης είχε διατάξει κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση για τα σκουπίδια που απειλούσαν τη δημόσια υγεία. Την πόρτα του εισαγγελέα είχαν περάσει τότε οι αιρετοί του Δήμου Πύργου, εκπρόσωποι επιστημονικών φορέων, εκπρόσωποι συλλόγων και υπηρεσιακοί παράγοντες. Όλοι, σίγουρα, κάτι κατέθεσαν. Αποτέλεσμα;
Υπενθυμίζεται ακόμα πως στις 23 Ιουλίου ο Δήμαρχος Πύργου κ. Γαβρίλης Λιατσής είχε ανακοινώσει πως είχε

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 13/10/14:

Α' Γυμν. Μαθηματικά 4-5
Α΄Λυκείου Αρχαία 6-8

Αγγλικά Αρχαρίων Δευτέρα - Τετάρτη: 4-6

ΤΡΙΤΗΣ 14/10/14
Α΄ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ 8-9 Εκθεση
Β΄ .>>>>> 6-7 Αρχαία
Β΄ >>>>>> 7-8 Ιλιάδα
Α΄ Λυκείου 5-6

Προ του κινδύνου των μολυσματικών ασθενειών και πριν το πρόβλημα των απορριμμάτων πάρει ακόμα τεράστιες διαστάσεις, ο Δήμος του Πύργου σε συνεργασία με την εταιρεία ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΗ του κ. Χρήστου Ασημακόπουλου, άρχισε από νωρίς το πρωί σήμερα τον ψεκασμό σε σωρούς σκουπιδιών.
Ειδικά συνεργεία της εταιρείας "ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΗ - ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗ" πραγματοποιούν τους ψεκασμούς, οι οποίοι

 Ελέχθησαν 1379 άτομα και συνελήφθησαν 53 δράστες Βεβαιώθηκαν 467 τροχονομικές παραβάσεις

Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, της λαθρομετανάστευσης, και των τροχαίων ατυχημάτων, πραγματοποιήθηκαν από 6-10-2014 έως 10-10-2014, τέσσερις στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις, σε περιοχές της Αχαΐας, Ακαρνανίας , Ηλείας και Αιτωλίας.
Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδας, με τη συμμετοχή αστυνομικών των τοπικών Αστυνομικών Τμημάτων και των Υπηρεσιών Ασφαλείας των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αχαΐας, Ακαρνανίας, Ηλείας και Αιτωλίας.
Ειδικότερα, αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε στην Αχαΐα, με τα εξής αποτελέσματα:
Ελέχθησαν: (595) άτομα και (582) οχήματα.
Προσήχθησαν: (144) άτομα στις αστυνομικές υπηρεσίες.
Συνελήφθησαν: (18) άτομα, από τα οποία:
· (10) αλλοδαποί για παράβαση της νομοθεσίας περί αλλοδαπών,
· (2) ημεδαποί και (1) αλλοδαπός για παραβάσεις της νομοθεσίας Περί Ναρκωτικών,
· (2) ημεδαποί για καταδικαστικές αποφάσεις,
· (1) ημεδαπός για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
· (1) ημεδαπός για παράβαση υγειονομικών διατάξεων,
· (1) ημεδαπός για παράβαση ειδικών ποινικών νόμων.

Βεβαιώθηκαν:
· (215) παραβάσεις του Κώδικα

 Επιστολή προς του Υπουργούς Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής , Εσωτερικών, Οικονομικών, Τουρισμού, Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, απέστειλε σήμερα Τρίτη 7-10-14 ο Δήμαρχος Πύργου.

Στην επιστολή, η οποία κοινοποιήθηκε στους Βουλευτές του νομού, στον Γ.Γ. Αποκ. Διοίκ .Πελοπ. Δυτ. Ελλ. & Ιονίου, στον Περιφερειάρχη Δυτ. Ελλάδας και στο Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας, αναλύθηκαν όλες οι παράμετροι του προβλήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων, τονίστηκε η επιδείνωσή του μετά και τις χθεσινές και σημερινές έντονες βροχοπτώσεις, και ζητήθηκε η έκτακτη χρηματοδότηση του Δήμου.

Κύριε/Κυρία Υπουργέ,

Την 1η Σεπτεμβρίου αναλάβαμε την διοίκηση του Δήμου Πύργου. Τα τελευταία δύο χρόνια ο Δήμος μας, εννέα φορές έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, από την έλλειψη νόμιμου χώρου διάθεσης απορριμμάτων.
Ως νέα Δημοτική Αρχή σε ένα μήνα καταφέραμε να βρούμε χώρο και να υποβάλουμε σχετική μελέτη στην αρμόδια υπηρεσία περιβάλλοντος της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας. Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες και η οικονομική αδυναμία του Δήμου (τον τελευταίο χρόνο η διαχείριση των απορριμμάτων από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή εξασφαλιζόταν με προκαταβολές από τους ΚΑΠ του Δήμου) έχουν συσσωρεύσει στο Δήμο (Πύργος και 47 Τοπικές Κοινότητες) περί τους 1.000 τόνους αστικά απορρίμματα.
Η Υγειονομική Υπηρεσία με έγγραφό της είχε ενημερώσει αρμοδίως περί του τεράστιου κινδύνου για την δημόσια υγεία, οι χθεσινές και σημερινές έντονες βροχοπτώσεις επιδείνωσαν το πρόβλημα. Παρασύρθηκαν μεγάλοι όγκοι απορριμμάτων σε δρόμους και προαύλια σχολείων, έφραξαν φρεάτια απορροής όμβριων υδάτων, και σημειώθηκαν επικίνδυνα πλημμυρικά φαινόμενα.
Επειδή η αδειοδότηση του χώρου για τον οποίο έχει ήδη κατατεθεί μελέτη, όπως σας

 Το Λαϊκό Διδασκαλείο άνοιξε τις πύλες του χθες Παρασκευή στο 4ο Γεν. Λύκειο Πύργου.

Οι εκπαιδευτές  - εθελοντές αναφέρουν σχετικά:

"Είμαστε όλοι -εκπαιδευτικοί και εθελοντές από τα σωματεία- στη διάθεση κάθε παιδιού που το έχει ανάγκη.
Ευχαριστούμε πολύ τον Διευθυντή του Σχολείου κο Λιατσή Κων/νο και την Επιτροπή Παιδείας του Δήμου για την παραχώρηση του χώρου.
Ευχαριστούμε πολύ τους εκπαιδευτικούς - άνεργους, ιδιώτες και εν ενεργεία Δημοσίους Υπαλλήλους- για την προσφορά τους σε αυτή μας την προσπάθεια.
Μαζί θα ρίξουμε τα τείχη που στήνονται απέναντι στη

 Με στελέχη του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ) του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, συναντήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Παναγιώτης Πλατανιάς.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, επικεφαλής του κλιμακίου του ΟΠΕΚΕΠΕ ήταν ο Γενικός Διευθυντής του ΟΠΕΚΕΠΕ Δημήτρης Αρκιτσαίος, ενώ συμμετείχαν ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Βασίλης Μιχαλόπουλος και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Αχαΐας Σταύρος Βέρρας, καθώς και από τον ΟΠΕΚΕΠΕ ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης ΟΠΕΚΕΠΕ Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου Αθανάσιος Παναγόπουλος, η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικής και Οικονομικής Υποστήριξης Όλγα Μωραϊτου και ο προϊστάμενος Προμηθειών της ίδιας Διεύθυνσης Χρήστος Χρηστάκης.
Στο επίκεντρο τέθηκαν εκκρεμούντα θέματα που αφορούν ελέγχους και πληρωμές δράσεων των προηγούμενων Προγραμμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης, όπως η επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, η σύνδεση της επιλεξιμότητας των βοσκοτόπων με τις εξισωτικές αποζημιώσεις, οι έλεγχοι και η καταβολή ενισχύσεων για γεωργοπεριβαλλοντικές δράσεις και μείωσης της νιτρορύπανσης κ.α., για τα οποία η Περιφέρεια ανέπτυξε τον προγραμματισμό της για την έγκαιρη διεκπεραίωσή τους.
Ακολούθως επισημάνθηκε, τόσο από τον κ. Πλατανιά όσο και από τον κ. Αρκιτσαίο, η αναγκαιότητα στενότερης συνεργασίας και αλληλοβοήθειας μεταξύ Περιφέρειας και Οργανισμού σε θέματα βελτίωσης της λειτουργίας των Υπηρεσιών των δυο φορέων, ενόψει της υλοποίησης

 Ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα του IliaPress για το τεράστιο πρόβλημα των απορριμμάτων στον Δήμο Πύργου.
Ο κ. Γιώργος Γεωργιόπουλος απηύθυνε έκκληση στους όμορους δήμους να δείξουν δείγματα συναίνεσης, συναλληλίας και συναδέλφωσης μεταξύ όμορων Δήμων και να παράσχουν την αρωγή που μπορούν.
Ο Αντιπεριφερειάρχης είπε χαρακτηριστικά πως δεν υπάρχουν λύσεις που θα μας έρθουν εξ ουρανού.
Μεταξύ άλλων μας ενημέρωσε πως την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου η Π.Ε.Ηλείας έχει κληθεί στο

"Γιατί πέφτουν ξαφνικά όλοι τώρα από τα σύννεφα;"

 "Από δημοσιογραφικές έρευνες που έλαβαν δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες, γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα πόρισμα περίπου 750 σελίδων που κάνει λόγο τόσο για κακοδιαχείριση όσο και για πολλά άλλα.
Κατ' αρχήν, δεν καταλαβαίνουμε πώς γίνεται και όλοι ξαφνικά πέφτουν από τα σύννεφα. Τόσα χρόνια στα δημοτικά συμβούλια, αλλά και στα περιφερειακά, γιατί δεν φρόντιζαν να μάθουν τι συνέβαινε και πού πήγαιναν όλα αυτά τα χρήματα για τη διαχείριση των απορριμμάτων;
Κατά δεύτερον, δεν κατανοούμε την στάση μερικών να το αποκρύπτουν. Έχουμε ξαναπεί ότι τίποτα δεν μένει κρυφό και όσοι πιστεύουν κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον φαιδροί.
Η παράνομη, αλλά και στα όρια της νομιμότητας διαχείριση, δεν μπορεί παρά να ανοίγει την όρεξη για κέρδη πέραν του νόμου και του κοινωνικού συμφέροντος.
Έτσι δημιουργούνται σκιές, αμφιβολίες, φήμες εις βάρος των αιρετών, κάτι που το θεωρούμε πολύ άσχημο για την πόλη, αφού καθίστανται αποτρεπτικός παράγοντας στο να μπορεί η δημοτική αρχή να εμπνεύσει και να καθοδηγήσει τους πολίτες. Πώς θα πεισθούν οι δημότες να κάνουν διαχωρισμό των σκουπιδιών, αν δεν γνωρίζουν ποιος επωφελείται από αυτό;
Ζητάμε από τη δικαιοσύνη να αποδώσει τάχιστα τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, γιατί οι στιγμές που ζούμε όλοι μας είναι πολύ δύσκολες, και πρέπει να υπάρχει στους πολίτες ένα αίσθημα δικαίου.
ΓΙΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν διάχυτες φήμες ως προς το πρόσωπο που θα τοποθετηθεί ως πρόεδρος του Λ.Τ.
Σε περίπτωση που αυτές θα επαληθευθούν, θα είμαστε αντίθετοι στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης. Αυτή τη στιγμή είναι πλέον κατάλληλο πρόσωπο για την θέση αυτή, πρέπει να συγκεντρώνει όλες τις εξής ιδιότητες:
1. Να γνωρίζει το αντικείμενο από πρώτο χέρι
2. Να μην έχει διατελέσει σε κάποιο δημόσιο θώκο
3. Να μην έχει επιχειρήσεις, που να μπορούν να ευνοηθούν από τη θέση αυτή
4. Να τυγχάνει της αγάπης και της εμπιστοσύνης της τοπικής κοινωνίας
5. Να έχει την καλή μαρτυρία της ευρύτερης κοινωνίας του Πύργου
6. Να είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να εγγυηθεί την διαφάνεια και τη χρηστή διοίκηση του ταμείου.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
Η νέα δημοτική αρχή, μέσα στον πρώτο μήνα ανάληψης των καθηκόντων της, έκλεισε τους βασικότερους

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_micra.png


 

Πρωτοσέλιδα