Μόνο θλίψη μπορεί να νιώσει όποιος κατοικεί στον Δήμο Πύργου αυτή την εποχή, με την μάστιγα των σκουπιδιών και παρακολουθεί τις δηλώσεις των αιρετών της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Απύθμενο θράσος στα λόγια τους, σαν να μην έχουν την παραμικρή ευθύνη για την τραγική και επικίνδυνη κατάσταση για την υγεία των πολιτών που τους εμπιστεύτηκαν και τους εξέλεξαν.
"Έχω την λύση", δηλώνει ο νεοεκλεγείς Δήμαρχος του Πύργου. Και γιατί δεν την εφαρμόζατε τόσα χρόνια που ήσασταν Δήμαρχος, κύριε;
"Αλήθειες και ψέματα Νο 2" απαντά ο νυν Δήμαρχος, που σε 40 ημέρες μας αποχαιρετά, και επί Δημαρχείας του ο Πύργος και τα περίχωρα έζησαν μία από τα ίδια στο θέμα της αποκομιδής των σκουπιδιών. Που είναι το δικό σας έργο, κύριε;
Δηλώσεις, δηλώσεις, δηλώσεις. Από κερδισμένους και χαμένους.
Και έπεσαν όλοι μαζί πάνω στην παραχώρηση της έκτασης από τη Μητρόπολη Ηλείας για να την καπηλευτούν και να την χρησιμοποιήσουν κατά το δοκούν.
Φυσικά έχει και η Πολιτεία την ευθύνη της. Και , αν θέλετε, το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.
Που είναι όμως οι ισχυροί "άρχοντες" του τόπου, βουλευτές, αντιπεριφερειάρχης, δήμαρχοι, και άλλοι, που θα μπουν μπροστάρηδες, χωρίς να υπολογίσουν τυχόν πολιτικό κόστος, και θα αποδείξουν πως νοιάζονται γι αυτόν τον τόπο και να