Χίλια ογδόντα παιδιά των Δημοτικών Σχολείων και των νηπιαγωγείων του Πύργου παρακολούθησαν τις τελευταίες ημέρες το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ομίλου «Πολιτεία Ήλιδας Ολυμπίας» σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ηλείας (με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κα Ευγενία Ηλιοπούλου), την Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας (και συγκεκριμένα την Τροχαία του Πύργου) και την Ομοσπονδία Παραγωγικών Τάξεων Νομού Ηλείας.
Η προσπάθεια ξεκίνησε στις αρχές του χρόνου σε όλα τα σχολεία της πόλεως του Πύργου. Τις τελευταίες ημέρες παρακολούθησαν το 3ο, 4ο, 5ο και 7ο Δημοτικό Σχολείο και τα νηπιαγωγεία 3ο, 5ο, 8ο και 12ο καθώς και το Δημοτικό και νηπιαγωγείο της Βαρβάσαινας.
Οι μικροί μαθητές αφού διασκέδασαν με τα αστεία και τις γκάφες των ηρώων της παράστασης του θεάτρου Σκιών «Ο Καραγκιόζης και ο κ. ΚΟΚ» (του κ. Χρήστου Πλέσσα) και παρακολούθησαν το βίντεο «Μαθαίνω να κυκλοφορώ στο δρόμο» το οποίο έχει επιμεληθεί ο πρώην Διοικητής της Τροχαίας Αττικής κ. Γ. Πανταζόπουλος, έθεσαν ερωτήσεις στους αξιωματικούς της τροχαίας που παρευρίσκοντο στην εκδήλωση και οι οποίοι με μεγάλη προθυμία έλυναν όλες τους τις













































