Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο τρίτος της "παρέας"
Προφυλακιστέοι κρίθηκαν μετά την απολογία τους σήμερα στον ανακριτή οι δύο από τους τρείς φερόμενους ως δράστες της ληστείας στο Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, ενώ ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 36χρονος που φέρεται να είναι το τρίτο μέλος της σπείρας.
Προφυλακιστέοι κρίθηκαν με τη σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή ο 41χρονος, ο οποίος φέρεται ως εγκέφαλος της σπείρας και ο οποίος στο απολογητικό του υπόμνημα σήμερα πήρε επάνω του όλες τις κατηγορίες και ο 50χρονος του οποίου γεννετικό υλικό βρέθηκε σε στοιχεία που είχε στην κατοχή της η αστυνομία.
Μεταξύ άλλων, κάνει λόγο για την προσωπική του οικογενειακή κατάσταση, τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και την απόγνωση στην οποία είχε περιέλθει οικονομικά. Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Αρχικά σκέφτηκα να αυτοκτονήσω. Τελικά από κακή τύχη μου μπήκε η ιδέα να κάνω κλοπή μνημείου για να εξοικονομήσω χρήματα».
Όμως, ο βασικός κατηγορούμενος αρνείται ρητά και











































