Ένα ηφαίστειο εισήλθε εκ νέου σε φάση εκρηκτικής δραστηριότητας στην Ινδονησία, εκλύοντας ένα νέφος τέφρας που έχει φθάσει σε ύψος 15 χιλιομέτρων και οδηγώντας στην απομάκρυνση σχεδόν 2.000 ανθρώπων, δήλωσαν οι αρχές, που αύξησαν στο μέγιστο το επίπεδο συναγερμού στο ανατολικό τμήμα του νησιού Ιάβα.
Δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για απώλειες από την έκρηξη του ηφαιστείου Σεμερού και το υπουργείο Μεταφορών της Ινδονησίας δήλωσε πως δεν έχουν επηρεαστεί τα αεροπορικά ταξίδια, όμως έχουν σταλεί προειδοποιήσεις σε δύο περιφερειακά αεροδρόμια να είναι σε επιφυλακή.



































