Η Γαλλία φαίνεται πως θέλει να περιορίσει σημαντικά την ύπαρξη αυτοκινήτων στους δρόμους της - και τώρα αναγκάζει τις εταιρείες αυτοκινήτων να προτρέπουν τον κόσμο να μην πάρουν αμάξι.
Σύμφωνα με νόμο που ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο, η χώρα θα υποχρεώνει τις εταιρείες αυτοκινήτων να λένε στις διαφημίσεις τους στον κόσμο να μην οδηγεί, όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο. Όπως αναφέρει το futurism.com, οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν μηνύματα που θα ενθαρρύνουν όσους τις βλέπουν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά μέσα μετακίνησης, όπως τα δημόσια μέσα μεταφοράς, το περπάτημα, το ποδήλατο ή ακόμα και την ομαδική χρήση αυτοκινήτου.



































