Τουλάχιστον 17 ασθενείς που νοσηλεύονταν σε νοσοκομείο στην πολιτεία Ιδάλγο, στο κεντρικό Μεξικό, πέθαναν εξαιτίας πλημμυρών που προκάλεσαν σφοδρές βροχοπτώσεις, ανακοίνωσε χθες Τρίτη η μεξικανική κυβέρνηση.
«Οι βροχές χθες στην Ιδάλγο προκάλεσαν υπερχείλιση του ποταμού Τούλα, πλημμυρίζοντας το γενικό νοσοκομείο και προκαλώντας τον θάνατο 17 ασθενών», ανέφερε η κυβέρνηση μέσω Twitter.



































