Οι ελαστικές κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης συνήθως χορηγούνται για τη συντηρητική θεραπεία της φλεβικής ανεπάρκειας. Τώρα, όμως, Καναδοί ερευνητές βρήκαν και μια άλλη χρήση τους, τη θεραπεία του ροχαλητού. Ως γνωστόν οι θεραπευτικές αυτές κάλτσες έχουν στόχο τη μείωση της ποσότητας υγρού που συσσωρεύεται στα κάτω άκρα κατά τη διάρκεια της μέρας. Μελέτες έχουν δείξει ότι, κατά τη διάρκεια της νύχτας μέρος του υγρού αυτού μετακινείται προς την περιοχή του αυχένα, ως αποτέλεσμα της ύπτιας στάσης του σώματος κατά τον ύπνο. Αυτό μπορεί με τη σειρά του να συντελέσει στην εκδήλωση αποφρακτικής άπνοιας ύπνου, χαρακτηριστικό γνώρισμα της οποίας είναι μεταξύ άλλων και το ροχαλητό.

 Τα ζώα προσφέρουν χαρά, ηρεμία, χαλάρωση και συντροφικότητα σε ενήλικες και παιδιά. Αποτελούν τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου και το δέσιμο που αναπτύσσεται μεταξύ ζώου και ιδιοκτήτη είναι αξιοθαύμαστο. Ειδικάγια τα μικρά παιδιά είναι πολύ σημαντικό να μεγαλώνουν με κάποιο κατοικίδιο καθώς αυτή η συναναστροφή μόνο θετικά έχει να προσφέρει στο μεγάλωμά τους αλλά και στη διαπαιδαγώγησή τους εν γένει.

1. Τα μωρά που ζουν με σκυλιά αρρωσταίνουν λιγότερο
Σύμφωνα με μια μελέτη που έγινε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Κουόπιο στη Φινλανδία, τα μωρά που ζούσαν με σκύλους κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της ζωής τους ήταν λιγότερο ευπαθή στις ιώσεις. Ο λόγος είναι ότι τα μωρά που έχουν ζώο στο σπίτι έρχονται σε επαφή με περισσότερα μικρόβια και δυναμώνει το ανοσοποιητικό τους σύστημα.

 Η μείωση του καθισιού δεν αποκλείεται να διατηρεί νεανικά τα κύτταρα του σώματος και να προσφέρει μακροζωία, προκύπτει από μια σχετικά μικρή μελέτη στο Ινστιτούτο Καρολίνσκα της Σουηδίας. Η μελέτη εξέτασε τη σχέση της καθιστικής ζωής με το μήκος των τελομερών, προστατευτικών δομών στα άκρα των χρωμοσωμάτων τα οποία συχνά παρομοιάζονται με το πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει στις άκρες των κορδονιών για τα παπούτσια. Τα τελομερή εμποδίζουν τη φθορά του DNA και η μείωση του μήκους τους έχει συνδεθεί σε προηγούμενες μελέτες με πρόωρη γήρανση και αύξηση του κινδύνου ορισμένων ασθενειών. Η νέα μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «British Journal of Sports Medicine», δείχνει ότι η μείωση του χρόνου που περνά κανείς καθιστός ίσως αυξάνει το

 Και ακόμη 7.000 έμβρυα ημερησίως, δηλαδή 2.600.000 κάθε χρόνο

Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία για τη βρεφική και εμβρυική θνησιμότητα σε όλο τον κόσμο, εν έτει 2014.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, σχεδόν 8.000 νεογέννητα μωρά πεθαίνουν κάθε μέρα στον κόσμο, ενώ σε αυτούς τους περίπου 2,9 εκατ. θανάτους ετησίως πρέπει να προστεθούν 7.000 θάνατοι ημερησίως ή 2,6 εκατ. θάνατοι εμβρύων το χρόνο, οι οποίοι συμβαίνουν κατά το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Τα έμβρυα έχουν συνήθως τις ίδιες αιτίες με τους θανάτους των νεογνών - ανεβάζοντας έτσι σε 15.000 τον συνολικό ημερήσιο και σε 5,5 εκατ. τον συνολικό ετήσιο αριθμό των θανάτων.
Παγκοσμίως, ο τοκετός παραμένει η πιο επικίνδυνη περίοδος τόσο για το παιδί, όσο και για την μητέρα. Το 40% των θανάτων των μωρών συμβαίνουν την μέρα της γέννας, ενώ την ίδια μέρα συμβαίνουν σχεδόν και οι μισοί θάνατοι (ποσοστό 46%) των εγκύων μητέρων. Η πρόωρη γέννα παραμένει ο κατ' εξοχήν παράγων κινδύνου, ιδίως αν ο τοκετός λαμβάνει χώρα στην Αφρική (11 φορές πιθανότερος ο θάνατος του μωρού σε σχέση με την Ευρώπη ή τις ΗΠΑ). Περίπου 250.000 γυναίκες πεθαίνουν κάθε χρόνο λόγω επιπλοκών στον τοκετό ή στη γέννα.
Αυτά τα στοιχεία δημοσιεύτηκαν σε μεγάλο, ετήσιο αφιέρωμα του διεθνούς κύρου ιατρικού περιοδικού "The Lancet" σχετικά με την βρεφική και εμβρυική θνησιμότητα. Τα δεδομένα προέρχονται από 195 χώρες, ενώ οι ειδικοί εκτιμούν ότι πολλοί θάνατοι είναι "αόρατοι" μέχρι σήμερα στις παγκόσμιες στατιστικές θνησιμότητας.
Περίπου 1,2 εκατ. γυναίκες χάνουν το μωρό τους στη διάρκεια της γέννας κάθε χρόνο, μετά από κανονικό τοκετό εννέα μηνών. Αυτά τα μωρά, που μπορεί να πεθάνουν μόλις πέντε λεπτά πριν την γέννησή τους, αποτελούν περίπου το ήμισυ των συνολικών θανάτων κατά το τελευταίο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και δεν συνυπολογίζονται στους θανάτους

 Αν θέλετε να αδυνατίσετε, αφήστε το αυτοκίνητο στο σπίτι και αρχίστε να κυκλοφορείτε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, συνιστούν επιστήμονες από το Λονδίνο. Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με περισσότερους από 15.000 εθελοντές ανακάλυψαν πως όσοι μετακινούνται με λεωφορεία, μετρό και τραίνα ζυγίζουν κατά μέσον όρο έως και 3 κιλά λιγότερο απ' ό,τι όσοι χρησιμοποιούν το ΙΧ για τις μετακινήσεις τους. Η νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στην διαδικτυακή έκδοση της «Βρετανικής Ιατρικής Επιθεώρησης» (BMJ), διεξήχθη από επιστήμονες τυο University College του Λονδίνου (UCL) και την Σχολή Υγιεινής & Τροπικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου.

 «Αντικαπνιστική εκστρατεία για να σωθούν τα παιδιά της Ελλάδας» έχει αναλάβει ένας Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας, σύμφωνα με δημοσίευμα της ημερήσιας ομογενειακής εφημερίδας «Εθνικός Κήρυκας».

Όπως αναφέρεται, «ο ομογενής επιχειρηματίας και φιλάνθρωπος από την πόλη του Λόουελ της Μασαχουσέτης, Γεώργιος Μπεχράκης, έχει ξεκινήσει μία ιερή και πατριωτική αποστολή τα τελευταία χρόνια, προσπαθώντας να σώσει τα παιδιά της Ελλάδος από θανατηφόρες ασθένειες που σχετίζονται με το κάπνισμα» και «έχει αφιερώσει αρκετό χρόνο πηγαινοερχόμενος στην Ελλάδα, κατά τα τελευταία έξι χρόνια, κι έχει ξοδέψει πάνω από δέκα εκατομμύρια δολάρια σε μία συστηματική εκστρατεία εναντίον του καπνίσματος, στοχεύοντας στους Έλληνες μαθητές και μαθήτριες, στην προσπάθειά του να τους πείσει να κόψουν το κάπνισμα ή να μην το αρχίσουν ποτέ».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της ομογενειακής εφημερίδας, «ο κ. Μπεχράκης έχει εκδώσει μία σειρά από μικρά βιβλία, με γενικό τίτλο: "Η αλήθεια για το κάπνισμα", των οποίων έχει χρηματοδοτήσει τη συγγραφή, την έκδοση και τη συνεχή διανομή τους. Είναι μικρού μεγέθους πληροφοριακά πονήματα σε κατανοητή και εύληπτη γλώσσα και δομή. Μερικά από αυτά τα βιβλία ονομάζονται "παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα" και "μαθαίνω να μην καπνίζω". Επίσης, έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του και για τους ενήλικες που καπνίζουν και ιδιαίτερα για τις έγκυες γυναίκες. Προς τούτο χρηματοδότησε την έκδοση ενός βιβλίου στο εξώφυλλο του οποίου υπάρχει η φωτογραφία μιας νέας μητέρας φιλώντας το νεογέννητό της παιδάκι, με τίτλο: "Επειδή σ' αγαπώ δεν καπνίζω". Βασικά είναι ένας οδηγός αυτοβοήθειας για τη διακοπή του καπνίσματος κατά την εγκυμοσύνη».

Σε συνέντευξή του στον «Εθνικό Κήρυκα», ο κ. Μπεχράκης ανέφερε: «Όλα ξεκίνησαν στη διάρκεια ενός ταξιδιού μου στην Ελλάδα και λόγω των διαδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας, έμεινα σ' ένα μικρό ξενοδοχείο στην Κηφισιά. Ένα πρωινό περπάτησα γύρω στην περιοχή, γύρω από το ξενοδοχείο, κι έτυχε να περάσω μπροστά από ένα σχολείο οπότε είδα δύο

 1961. Ο γιατρός Λεονίντ Ρογκόζοφ βρίσκεται από το Λένινγκραντ στην πιο απομακρυσμένη περιοχή πάνω από τον αρκτικό κύκλο, στη Σιβηρία, στον σταθμό της Νοβολαζερέφσκαγια, ως μέλος μιας ομάδας μετεωρολόγων για να μελετήσουν τις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες που ξεπερνούσαν τους -60 βαθμούς κελσίου. Συνολικά στο σταθμό βρίσκονται 13 επιστήμονες. Το πρωινό της 29ης Απριλίου του 1961, ο Ρογκόζοφ, όμως αρρωσταίνει. Ξυπνά με δέκατα, ναυτία και έντονους πόνους στην κοιλιακή χώρα, με τα παυσίπονα να μην έχουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Ο Ρογκόζοφ κατάλαβε αμέσως τι είχε από τα συμπτώματα... Σκωληκοειδίτιδα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, δεν θα ανησυχούσε. Όμως εκεί, μακριά 1.600 χιλιόμετρα μακριά από το κοντινότερο χωριό και με -60 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και θυελλώδεις ανέμους με ταχύτητα 100 χιλιομέτρων να σαρώνουν το έδαφος, τα πάντα είναι δύσκολα. Η μόνη λύση ήταν να ζητήσουν βοήθεια από τον ασύρματο, ωστόσο κανένα αεροπλάνο δεν θα μπορούσε να προσεγγίσει λόγω καιρού για μία εβδομάδα. 22.30. Ο Ρογκόζοφ λιποθυμά από τους πόνους. Όταν τον επαναφέρουν, παίρνει τη μεγάλη απόφαση. Να κάνει στον... εαυτό του την επέμβαση. Έτσι κι αλλιώς, δεν είχε να χάσει τίποτα, αφού η περιτονίτιδα είχε ήδη εμφανιστεί. Φυσικά δεν γνώριζε ότι η απόφασή του αυτή έμελλε να γραφτεί στην ιστορία.
Στο ιατρείο του σταθμού όλα ήταν έτοιμα, για να κάνει την επέμβαση μόνος του, με

 Το τέλος των υπολογιστών όπως τους ξέραμε πλησιάζει. Οπως αναφέρουν οι ειδικοί, σε μερικά χρόνια, τα λειτουργικά συστήματα δε θα είναι σε θέση να επεξεργαστούν τις νέες ημερομηνίες, προκαλώντας εξωφρενικά παράδοξα.
Όταν το ρολόι χτυπήσει 14 λεπτά και επτά δευτερόλεπτα μετά τις τρεις το πρωί της Τρίτης 19 του Γενάρη του 2038, ένα σημαντικό bug αναμένεται να δημιουργήσει πανζουρλισμό στο διαδίκτυο.
Κάθε υπολογιστής, πρόγραμμα, server ή γκάτζετ που τρέχει 32bit σύστημα θα μπλοκάρει σε περίπτωση που δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα από τις εταιρείες και οι συσκευές δεν έχουν αναβαθμιστεί έγκαιρα.
Αυτό είναι γνωστό ως το Πρόβλημα του έτους 2038 (ή Υ2038) και είναι μια θεωρία που πρόσφατα αποδείχτηκε όταν το τραγούδι του Psy Gangnam Style ξεπέρασε τα δύο δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Το Υ2038 πλήττει ειδικά το λογισμικό χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ακέραιων 32-bit. Πρόκειται για ένα παρόμοιο πρόβλημα που αντιμετώπισαν κατά το έτος 2000, όταν ο ιός της χιλιετίας, επίσης γνωστός ως το Y2K, έκανε ορισμένους υπολογιστές να μην μπορούν να διακρίνουν μεταξύ των ετών 1900 και 2000.
Τα συστήματα 32-bit χρησιμοποιούν τέσσερα ψηφία, που σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν 4GB μνήμης με μία κίνηση. Συγκριτικά, ένα σύστημα 16-bit χρησιμοποιεί 2 ψηφία και τα 64-bit χρησιμοποιούν οκτώ.
Αυτά τα συστήματα αποθήκευσης και εκτέλεσης διαδικασιών χρησιμοποιούν δυαδικά ψηφία, και συμβολίζονται ως 0 ή 1 - και ο συνολικός αριθμός των ψηφίων που αντιπροσωπεύει ένα σύστημα 32-bit μπορεί να είναι 4294967295.
Αλλά επειδή οι μισές τιμές είναι αρνητικές και οι μισοί είναι θετικές, δεν κυμαίνονται από το 0 έως το 4.294.967.295. Αντίθετα, οι συνολικοί αριθμοί κυμαίνονται από -2,147,483,648 έως 2147483647, καθιστώντας έτσι το ανώτερο όριο του συστήματος το 2147483647.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένος χώρος αποθήκευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση όλων των ψηφίων 0 και 1.
Το YouTube βασίζεται επίσης σε ένα σύστημα 32-bit και όταν το βίντεο Gangnam Style του Psy έφθασε και ξεπέρασε αυτό το ανώτατο όριο ο μετρητής κυριολεκτικά κράσαρε.
Για να λυθεί το πρόβλημα, το Google ενημερώθηκε σε σύστημα 64 bit, το οποίο μπορεί να χειριστεί 9.223.372.036.854.775.807 ψηφία.
Η τυποποιημένη μορφή τεσσάρων byte ξεκίνησε από την 1η Ιανουαρίου 1970, στις 12:00:00 π.μ. Ετσι όταν το ρολόι δείξει 3:14:07 την Τρίτη, 19 του Ιανουαρίου του 2038, θα έχουν περάσει συνολικά 2.147.483.647 δευτερόλεπτα από την 1η Ιανουαρίου του 1970.
Τότε οι υπολογιστές δεν θα είναι σε θέση να διακρίνουν μεταξύ της πραγματικής ώρας και της ημερομηνίας,

 Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στο Κάνσας των ΗΠΑ, με μια 9χρονη, που πέθανε από σπάνια αμοιβάδα του γλυκού νερού, η οποία μέσω της μύτης της εισήλθε στον εγκέφαλο και τον έφαγε!

Η μικρή Χάλι Γιούστ, έπαιζε με την οικογένειά της σε ποτάμι, όπου και κόλλησε την εξαιρετικά σπάνιας μορφής αμοιβάδα.

Αμέσως άρχισε να μην νιώθει καλά, και οι γονείς της, την οδήγησαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα παρόμοια με αυτά της μηνιγγίτιδας.

 Ένα μεγάλο μέρος από το νερό που υπάρχει στη Γη και πέρα από αυτήν, είναι αρχαιότερο από τον Ήλιο, καθώς προϋπήρχε της δημιουργίας του ηλιακού μας συστήματος, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη. Η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν το μισό νερό που βρίσκεται στο ποτήρι μας, είναι πιο παλιό και από το άστρο μας. Η εκτίμηση αυτή ενισχύει την πιθανότητα να υπάρχει ζωή κάπου αλλού στον γαλαξία μας, καθώς φαίνεται πως το νερό είναι πιο διαδεδομένο στα πλανητικά συστήματα από ό,τι πιστευόταν ως τώρα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Ίλσεντορ Κλιβς του Τμήματος Αστρονομίας του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό «Science», σύμφωνα με το ίδιο, τα πρακτορεία Reuters και Γαλλικό και το New Scientist», συνέκριναν -με την βοήθεια υπολογιστικών μοντέλων που ανέπτυξαν- την αναλογία των ισοτόπων του υδρογόνου με το βαρύτερο ισότοπό

 Το τιμόνι του αυτοκινήτου μας είναι 10 φορές πιο βρόμικο από τις δημόσιες τουαλέτες. Φοιτητές του Πανεπιστημίου Queen Mary του Λονδίνου, πήραν δείγματα από τα καπάκια δημοσίων τουαλετών του Λονδίνου και από το αυτοκίνητα φοιτητών και των γονιών αυτών. Τα αποτελέσματα που βγήκαν σοκάρουν, αφού στα τιμόνια ανιχνεύτηκαν περισσότερα από 700 διαφορετικά είδη βακτηρίων ανά τετραγωνική ίντσα, όταν στα καπάκια των δημόσιων τουαλετών βρήκαν λιγότερα από 80. Η αιτία αυτών των αποτελεσμάτων είναι απλή. Ενώ πολλοί προσπαθούν να έχουν καθαρό το αυτοκίνητο τους, ελάχιστοι είναι αυτοί που μπαίνουν στη διαδικασία να καθαρίσουν τη στεφάνη του τιμονιού τους.

Παράλληλα στην καθημερινότητα με τα χέρια μας να έρχονται σε επαφή με διάφορα αντικείμενα, αλλά και η λανθασμένη επιλογή (κυρίως για την οδική ασφάλεια)κάποιων να τρώνε διάφορα μικρογεύματα μέσα στο αυτοκίνητο, δημιουργούν μία κατάσταση στο τιμόνι στα όρια της μόλυνσης. Σύμφωνα μάλιστα με το Βρετανικό Πανεπιστήμιο ο πιο κοινός τύπου βακίλου που εντοπίστηκε είναι ο cereus ο οποίος προκαλεί τροφικές δηλητηριάσεις. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καθαρίσουμε καθημερινά τη στεφάνι του τιμονιού μας με υγρά πανάκια τα οποία είναι εμποτισμένα με αλκοόλη από 70% και πάνω.
Ανάλογη έρευνα έχει κάνει και η Ford σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο

Περισσότερα Άρθρα...

 Κατασκευή eshop ιστοσελίδων cloud φιλοξενία


 

Φαρμακεία

Πρωτοσέλιδα