Πρεμιέρα στις 27 Μαίου 2022 στο Θέατρο Απόλλων στον Πύργο για την θεατρική παράσταση "2020 και κάτι ψιλά" από την Θεατρική Ομάδα του Γυμνασίου Βουνάργου.
Η θεατρική ομάδα του Γυμνασίου Βουνάργου μετά από τρία χρόνια απουσίας από τα θεατρικά δρώμενα της πόλης του Πύργου λόγω των απαγορεύσεων της καραντίνας για τον κορωνοιό επιστρέφει δυναμικά και μάλιστα με έργο πρωτότυπο με τίτλο "2020 και κάτι ψιλά", με συγγραφέα του έργου την Φιλόλογο καθηγήτρια του Γυμνασίου και υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας Ευγενία Μπίθα η οποία και θα το σκηνοθετήσει . Η παράσταση θα παιχθεί στο Θέατρο Απόλλων στις 27-28 και 29 Μαίου στον Πύργο και ώρα 21.00.



































