Ωδείο «Piano and Music»
Τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στο ανοιχτό θέατρο Γυμνασίου-Λυκείου Ζαχάρως
Ύστερα από δύο άκρως επιτυχημένες εμφανίσεις, στο θέατρο Απόλλων στον Πύργο και στο αμφιθέατρο του Δημοτικού σχολείου Ζαχάρως όπου κυριολεκτικά ξεσήκωσαν το κοινό τους, οι «String Demons» επιστρέφουν στην Ηλεία την ερχόμενη Δευτέρα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του ωδείου «Piano and Music» του Χρήστου Τσατσαμπά.
Μετά από έναν χειμώνα sold out εμφανίσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό, οι «Δαίμονες των εγχόρδων» φέρνουν το Συμφωνικό Πανηγύρι τους στο ανοιχτό θέατρο Γυμνασίου-Λυκείου στη Ζαχάρω, τη Δευτέρα 11 Ιουλίου στις 8:30 το βράδυ.
Special Guests της βραδιάς θα είναι οι σοπράνο Έφη Παπαδοπούλου και Ελεάννα Κωνσταντά, ενώ θα συμμετέχουν οι μικροί σολίστ του ωδείου «Piano and Music».
Ανοιχτό θέατρο Γυμνασίου-Λυκείου Ζαχάρως
Δευτέρα 11 Ιουλίου - Ώρα έναρξης 20:30
Εισιτήρια: 5 ευρώ










































