Αιφνιδιαστικά –όπως γίνεται πάντα– και μέσα σε άσχετο νομοσχέδιο αποφασίστηκε να μεταβιβαστεί ακόμα μία αρμοδιότητα στις Περιφέρειες. Πρόκειται για την αρμοδιότητα που αφορά τους ΤΟΕΒ, η οποία μέχρι σήμερα ασκείτο από τους Δήμους.
Το μείζον αυτό θέμα αυτό συζητήθηκε στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μετά από σχετική εισήγηση του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα.
«Πρόκειται για ένα θέμα που και παλαιότερα είχε προσπαθήσει η Κυβέρνηση να μεταφέρει, ωστόσο είχε αποσύρει τελευταία στιγμή την διάταξη αυτή, μετά και τις αντιδράσεις της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας» επεσήμανε ο Περιφερειάρχης.
Για το θέμα αυτό, η Εκτελεστική Επιτροπή εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή της στην κυβερνητική πρόταση και έλαβε Απόφαση, σύμφωνα με την οποία, ζητείται η άμεση απόσυρση της διάταξης, αφού η αρμοδιότητα αυτή δεν συνοδεύεται από πόρους και προσωπικό, όπως προβλέπεται στο Νόμο, όταν μεταφέρονται αρμοδιότητες.
Επίσης, αποφασίστηκε να ζητηθεί από τους βουλευτές της Περιφέρειας να στηρίξουν τη θέση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και να μην υπερψηφίσουν τη διάταξη.
Τέλος, θα ζητηθεί από την Κυβέρνηση, πριν προχωρήσει στη μεταβίβαση













































