«Στηρίξτε την Ουκρανία. Αν πέσει η Ουκρανία, θα πέσει όλη η Ευρώπη. Αν κερδίσουμε και είμαι σίγουρος γι’ αυτό, θα είναι πράγματι μια μεγάλη νίκη για τη Δημοκρατία. Θα είναι μια νίκη για την ελευθερία», τόνισε σε νέο μήνυμα του ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Εντύπωση προκαλεί βίντεο το οποίο δημοσίευσε το λευκορωσικό (της λευκορωσικής αντιπολίτευσης) NEXTA και δείχνει ένα νέο (πέραν αυτού που έχει σταθμεύσει έξω από τα βόρεια όρια του Κιέβου) κονβόι των ενόπλων δυνάμεων της Ρωσίας.

Η φάλαγγα των τεθωρακισμένων οχημάτων και των φορτηγών του στρατού κινείται στη δεξιά πλευρά ενός δρόμου που φέρεται να βρίσκεται στο Πσκοφ* και την προσπερνούν πολίτες με τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους.

Σε εξέλιξη βρίσκεται από το πρωί της Πέμπτης η επιχείρηση εκκένωσης Ελλήνων και μέρους του προσωπικού του προξενείου Μαριούπολης από την Ουκρανία.

Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, το κονβόι ξεκίνησε από τη Ζαπορίζια, όπου διανυκτέρευσε, θα μετακινηθεί προς το Κιροβοχράντ και εν συνεχεία προς τη Μολδαβία, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Ο Πούτιν ισχυρίζεται ότι οι Ουκρανοί έχουν υποστεί «πλύση εγκεφάλου» και ότι αυτοί και οι Ρώσοι είναι «ένας λαός»

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν κατηγόρησε τις ουκρανικές δυνάμεις ότι χρησιμοποιούν τους αμάχους ως «ανθρώπινες ασπίδες».

Η «νέα πραγματικότητα» όπως διαμορφώνεται μετά την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία φαίνεται να επηρεάζει τις πολιτικές εξελίξεις στην Γεωργία, με τη χώρα να στρέφεται προς τη Δύση και να υποβάλλει αίτημα ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Tρίτη δόση στρατιωτικού υλικού εστάλη στην Ουκρανία απόψε με δυο C-130, ενώ θα ακολουθήσει και τέταρτη δόση αύριο!

Όπως εξηγούσε στο iEidiseis αρμόδια πηγή του υπουργείου Άμυνας πρόκειται για μέρος της ποσότητας στρατιωτικού υλικού που η Ελλάδα δήλωσε την περασμένη Κυριακή ότι θα αποστείλει στην Ουκρανία.

Πέντε στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους σε συντριβή ελικοπτέρου που συμμετείχε σε αποστολή έρευνας και διάσωσης, αφότου ένα αεροσκάφος Mig 21 LanceR της ρουμανικής Πολεμικής Αεροπορίας χάθηκε από τα ραντάρ, ανακοίνωσε το βράδυ της Τετάρτης (02/02) ο εκπρόσωπος του υπουργείου Άμυνας της Ρουμανίας, Κονσταντίν Σπίνου.

Στα άκρα η Ρωσική διπλωματία κατά της Ελλάδας σημειώνοντας ότι κινδυνεύουν οι Ρώσοι πολίτες και πρωτίστως οι τουρίστες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Ειδικότερα σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ρωσική πρεσβεία αναφέρει ότι στην χώρα μας υπάρχει «αντιρωσική ρητορική από Έλληνες αξιωματούχους» και καλεί του Ρώσους πολίτες να είναι σε επαγρύπνηση, λαμβάνοντάς μέτρα προφύλαξης και αποφεύγοντας τις άσκοπες μετακινήσεις.

Οι κάτοικοι του Κιέβου είναι κυριολεκτικά τρομοκρατημένοι καθότι ρωσικά στρατεύματα προελαύνουν προς την πρωτεύουσα της Ουκρανίας από τα βόρεια, ενώ την ίδια στιγμή η πόλη αντιμετωπίζει πολλαπλές επιθέσεις από αέρος. Η Μόσχα κάλεσε του κατοίκους του Κιέβου να εκκενώσουν την πόλη επειδή έχουν προγραμματιστεί αεροπορικές επιδρομές. Εξάλλου, συναγερμός για αεροπορικές επιδρομές έχει σημάνει σε ολόκληρη τη χώρα.

Απευθείας συνομιλίες με τον Βλαντιμίρ Πούτιν ζητά ο Ουκρανός πρόεδρος, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, τονίζοντας ότι είναι «ο μόνος τρόπος να σταματήσει ο πόλεμος». Παράλληλα επαναλαμβάνει το αίτημα προς το ΝΑΤΟ για επιβολή ζώνης απαγόρευσης πτήσεων και προειδοποιεί πως εάν πέσει η Ουκρανία, ο Πούτιν θα στραφεί κατά των χωρών της Βαλτικής.

Ανατροπή με τον νέο γύρο διαπραγματεύσεων ανάμεσα σε Ρωσία και Ουκρανία, καθώς το σφυροκόπημα στις ουκρανικές πόλεις συνεχίζεται για έβδομη μέρα.

Οι συνομιλίες, αναμένεται τελικά να ξεκινήσουν αύριο Πέμπτη (3/3), παρότι αρχικά έγινε λόγος πως θα πραγματοποιoύνταν απόψε Τετάρτη.

Όπως αναφέρουν λοιπόν οι τελευταίες πληροφορίες, η Ουκρανική πλευρά θα φτάσει αύριο στη Λευκορωσία, καθώς ανοίγει ασφαλής δρόμος για τη μεταφορά τους.

Περισσότερα Άρθρα...

nissan_tsioris_micra.png


 

Πρωτοσέλιδα