Η πομπή αυτοκινήτων, με προσωπικό της πρεσβείας της Ελλάδας στο Κίεβο, δημοσιογράφους κ.ά., πέρασε τα σύνορα της Ουκρανίας και βρίσκεται στη Μολδαβία, με κατεύθυνση για Ρουμανία.
Υπενθυμίζεται πως χθες λόγω της ραγδαίας επιδείνωσης της κατάστασης ασφαλείας στο Κίεβο, ο πρέσβης της Ελλάδας ζήτησε και έλαβε την έγκριση να αποχωρήσει άμεσα από την πόλη. Η αποχώρηση πραγματοποιείται οδικώς.



































