Οι έρευνες λένε να στρώνεις το κρεβάτι σου όμως υπάρχει λόγος να τις παρακούσεις.

Έρευνες έχουν δείξει πως το να στρώνεις καθημερινά το κρεβάτι σου έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχολογία σου. Το ζήτημα είναι και πρακτικό. Μαζεύεις και οργανώνεις το χώρο σου. Κι αυτό δεκτό. Κι έτσι εσύ κάθε πρωί που ξυπνάς, πριν φύγεις για τη δουλειά, βάζεις στη σωστή θέση το μαξιλάρι-διπλώνεις τα σεντόνια-στρώνεις το κρεβάτι.

Από σήμερα και στο εξής το πρόγραμμα αλλάζει και θα κλείσεις το μάτι στη ρουτίνα. Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα θα αφήνεις το κρεβάτι σου ανακατεμένο. Όχι μόνο δε θα το στρώνεις επιμελώς αλλά θα αναποδογυρίζεις και τα παπλώματά σου.
«Αφήνοντας ένα κρεβάτι άστρωτο κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να συμβάλλει καταλυτικά στην υγειά σου. Φεύγει η υγρασία από τα σεντόνια και το στρώμα με αυτό τον τρόπο», δηλώνει ο Dr. Stephen Pretlove.
Λόγω της σκόνης που αιωρείται στην ατμόσφαιρα, το στρώμα και τα σεντόνια φέρουν κάποιους ακίνδυνους μικροοργανισμούς, όπως μύκητες, βακτήρια και ακάρεα. Με το να στρώνεις το κρεβάτι σου αμέσως μετά τον ύπνο δεν αφήνεις περιθώριο να «αναπνεύσει».
Πέρα από το άστρωτο κρεβάτι καλό θα ήταν να αερίζεις το δωμάτιο που κοιμάσαι κάθε μέρα και να αλλάζεις σεντόνια μία φορά την εβδομάδα. Έτσι οι μικροοργανισμοί που φωλιάζουν στο στρώμα θα παραμείνουν ακίνδυνοι.
ΠΗΓΗ: NEWS247

 Κατασκευή eshop ιστοσελίδων cloud φιλοξενία

idoy o nymfios2015

Varouxis Leuteris

makis pasha2019

nissan-tsioris-qashqai.png

apolumantikipasha 2013

dimitra pasha2019

patsios pasha2019

en kipo pasha

kalomirispasha2017

AIGLI PASHA
 

treorsipasha

athanasopoulospasxa2018 1

kotsorispasxa

Φαρμακεία

Πρωτοσέλιδα