Γράφει ο Π. Νικόλαος Κατσηδήμας
Β' ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΝ ΠΥΡΓΟΥ
Αγαπητοί μας Χριστιανοί, οι Κεκοιμημένοι, περιμένουν το Ψυχοσάββατο, για να γλυκαθεί η Ψυχούλα τους! Κάθε κερί και μία Μνήμη, κάθε κόκκος σιταριού και μια Ελπίδα! Εκεί που η Γη, συναντά τον Ουρανό, μέσα στον Ιερό Ναό, η αγάπη για όσους έφυγαν γίνεται Φως, που δεν σβήνει ποτέ! Μία γέφυρα από Φως, ανάμεσα σε δύο Κόσμους.



































