γράφει ο πρ. Νικόλαος Κατσηδήμας
ΤΕΛΕΣΗ ΙΕΡΟΥ ΕΥΧΕΛΑΙΟΥ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 5:30 Μ.Μ.
Βαδίζοντας ήδη στο τέλος του Ιερού Σαρανταημέρου των Χριστουγέννων και ευρισκόμενοι ήδη στους πρόποδες της «Μητρόπολις πασῶν τῶν Ἑορτῶν», δηλαδή των Χριστουγέννων που είναι η ημέρα και η εορτή της αγάπης, της ελευθερίας και της σωτηρίας του ανθρώπου και κατ’ επέκτασιν της ανθρωπότητος, για την καλλίτερη πνευματική μας προετοιμασία, όπως κάθε χρόνο στον Ιερό Ναό μας θα τελεσθεί το Θεοσύστατο και τελευταίο από τα επτά Ιερά Μυστήρια της Εκλλησίας μας, το Ιερό Ευχέλαιο.



































