Η Covid-19 θα μπορούσε να είναι μαζί μας για πάντα, εκτίμησε ο υπουργός Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου, μία μέρα μετά την ανακοίνωση της κυβέρνησης ότι καταργεί τους περισσότερους περιορισμούς του κορωνοϊού την επόμενη εβδομάδα.
«Η Covid δεν φεύγει, θα είναι μαζί μας για πολλά, πολλά χρόνια, ίσως για πάντα και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό», είπε ο Σατζίντ Τζάβιντ μιλώντας στο Sky News την Πέμπτη.
«Μπορεί κάλλιστα να κάνουμε κάποιο είδος ετήσιου εμβολιασμού», πρόσθεσε.



































