Tο βούρτσισμα των δοντιών δεν είναι αγγαρεία που εγκατέστησαν στο 'λογισμικό' μας οι γονείς μας, γιατί είχαν ξεμείνει από τρόπους να μας βασανίσουν.
Είναι ανάγκη για να έχουμε δόντια. Κυριολεκτικά.
Υπάρχει πρόχειρο και βίντεο που δείχνει τι τους συμβαίνει, αν σταματήσουμε να βουρτσίζουμε για μία εβδομάδα, ένα μήνα και ένα χρόνο.



































