Σκόρδο

Είναι βασικό συστατικό στην μεσογειακή διατροφή, αλλά μερικοί άνθρωποι σπεύδουν να το αφαιρέσουν από τη συνταγή ή από το πιάτο τους επειδή προκαλεί δύσοσμη αναπνοή. Αν έχετε προβλήματα υπέρτασης τότε μην το κάνετε αυτό. Έρευνες από το Κλινικό Ερευνητικό Κέντρο της Νέας Ορλεάνης έδειξαν ότι το σκόρδο περιέχει αλλικίνη (allicin), μια ουσία που μπορεί να μειώσει την υπέρταση. Ακόμα και το σκόρδο σε σκόνη λειτουργεί εξίσου καλά.

Κρεμμύδια
Τα κρεμμύδια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες όπως η φλαβονόλη και η κερκετίνη. Έρευνες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά τα κρεμμύδια έχουν μειωμένη διαστολική και συστολική πίεση. Αυτό σημαίνει ότι η καρδιά κουράζεται λιγότερο και, συνεπώς, υφίσταται λιγότερο στρες.

Κανέλα
Μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να συμβάλλει στην καταπολέμηση της εμφάνισης του διαβήτη. Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα άτομα που πίνουν νερό εμποτισμένο με κανέλα έχουν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους.

Ρίγανη
Τα φύλλα της ρίγανης περιέχουν σημαντική ποσότητα καρβακρόλης, που μπορεί να μειώσει

 Η έκθεση στον ήλικο μπορεί να ενισχύσει τις πιθανότητες μιας γυναίκας να μείνει έγκυος, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασαν βέλγοι ερευνητές στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ανθρώπινης Αναπαραγωγής.

Επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Γκεντς, με επικεφαλής τον Δρ Φραν Βαντεκερκχοβε, μελέτησαν τα αποτελέσματα των εξωσωματικών γονιμοποίησεων 6.000 γυναικών σε διάστημα έξι ετών και τα συνέκριναν με τις κλιματικές συνθήκες τον μήνα που κάθε γυναίκα ξεκίνησε την προσπάθεια κυοφορίας.

Κατά τη διάρκεια των περιόδων με την λιγότερη ηλιοφάνεια, τα ποσοστά ζώντων γεννήσεων ήταν 14%, ενώ έφτανε στο 19% όταν ο καιρός ήταν καλύτερος.

Συγκεκριμένα, τους μήνες με περίπου τέσσερις ώρες την ημέρα ηλιοφάνεια, η γονιμότητα ενισχυόταν κατά ένα τρίτο. Ωστόσο, δεν προέκυπτε επιπλέον όφελος μετά τις έξι ώρες ηλιοφάνειας.

Οι γυναίκες είχαν 35% περισσότερες πιθανότητες επιτυχημένης εξωσωματικής γονιμοποίησης αν εκτίθενται σε καλές καιρικές συνθήκες έναν μήνα πριν και όχι κατά την φάση της σύλληψης.

 Από το Ανδρολογικό Τμήμα ΓΝ Πατρών

Γενικά

Η οξεία επιδιδυμίτιδα είναι ένα κλινικό σύνδρομο που αποτελείται από πυρετό, πόνο, οίδημα και στοιχεία φλεγμονής στην επιδιδυμίδα διάρκειας έως 6 εβδομάδων.

Θα πρέπει να διαχωρίζεται από την χρόνια επιδιδυμίτιδα που αφορά χρόνια ενόχληση στην επιδιδυμίδα και στον όρχι, ήπιας γενικής εικόνας, συνήθως χωρίς οίδημα.

Αιτιολογία

Παλαιότερα η οντότητα θεωρούταν ιδιοπαθής, ως ένα αποτέλεσμα κακής συνήθειας των αντρών να "κρατούν" τα ούρα τους. Θεωρητικά, αυτό οδηγούσε σε παλινδρόμηση των ούρων στα σωληνάρια της επιδιδυμίδος και επακόλουθη τοξική δράση.

Πλέον, ως βασικός παθοφυσιολογικός μηχανισμός αναγνωρίζεται η διασπορά λοιμώδους φορτίου από συνυπάρχουσα εστία στην κύστη, στον προστάτη ή στην ουρήθρα. Υπεύθυνοι μικροοργανισμοί θεωρούνται στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα κλασσικά ουροπαθογόνα και κυρίως το κολοβακτηρίδιο (E.Coli), ενώ σε ενήλικες άντρες με ενεργή σεξουαλική ζωή υπεύθυνα είναι τα μικρόβια που προκαλούν ουρηθρίτιδα, συγκεκριμένα τα Chlamydia και η gonorrhea. Άλλα σπανιότερα μικροβιακά αίτια αποτελούν το μυκοβακτηρίδιο της φυματίωσης, ο κρυπτόκοκκος και η μπρουκέλλα. Τέλος, για μια ειδική φλεγμονή εντοπιζόμενη στην κεφαλή της επιδιδυμίδος ενοχοποιείται η χρήση της αμιωδαρώνης.

 Ανησυχητική είναι η κατάσταση ως προς τη χρήση των συσκευών τεχνητού μαυρίσματος (σολαριουμ) στην Ελλάδα, λόγω της έκθεσης των χρηστών σε επίπεδα ακτινοβολίας πάνω από τα επίπεδα ασφαλείας. Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) επισημαίνει την ανάγκη κάλυψης του νομικού κενού.

Αν και από το 2009 η υπεριώδης ακτινοβολία (UV) των μηχανημάτων τεχνητού μαυρίσματος (σολάριουμ) έχει χαρακτηρισθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) καρκινογόνος για τον άνθρωπο, και έχει ενταχθεί στην ίδια κατηγορία με το κάπνισμα, τον αμίαντο και τις ιοντίζουσες ακτινοβολίες, παρόλα αυτά η χρήση των σολάριουμ παραμένει δημοφιλής.

Μέχρι πρόσφατα στη χώρα μας δεν είχε ποτέ πραγματοποιηθεί κανένας έλεγχος στην ακτινοβολία των σολάριουμ. Η ΕΕΑΕ, αναγνωρίζοντας τη σοβαρότητα του θέματος από άποψη ακτινοπροστασίας τόσο των καταναλωτών-πελατών, όσο και των εργαζομένων σε αυτούς τους χώρους, ανέλαβε σχετική πρωτοβουλία, στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος «Πρίσμα», που καταγράφει τη συνολική επιβάρυνση του ελληνικού πληθυσμού από ακτινοβολίες.

Έτσι, για πρώτη φορά, κατέγραψε την κατάσταση των σολάριουμ, κάνοντας δειγματοληπτικές επιτόπιες μετρήσεις σε όλη την Ελλάδα. Η Επιτροπή επισκέφθηκε τους παρόχους (ινστιτούτα αισθητικής, γυμναστήρια, ξενοδοχεία κ.α.) και έλεγξε τα μηχανήματα, το προσωπικό που τα χειρίζεται και πραγματοποίησε μετρήσεις.

 Η γρίπη είναι η μάστιγα της εποχής και πολλοί υποφέρουν ειδικά κατά την περίοδο των γιορτών. Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να ανακουφιστούμε από τα συμπτώματα και να γίνουμε καλά όσο το δυνατόν ταχύτερα ανώδυνα και φυσικά.

Ακολουθούν μερικά πρακτικά κόλπα που θα σας βοηθήσουν να νιώσετε καλύτερα
1. Φυσήξτε τη μύτη σας συχνά και σωστά
Είναι σημαντικό να φυσάτε τη μύτη σας συχνά όταν έχετε κρυώσει παρά να ρουθουνίζετeε ωθώντας πάλι μέσα τη βλέννα. Ομως όταν φυσάτε πολύ δυνατά, η πίεση μπορεί να προκαλέσει πόνο στο αυτί. Ο καλύτερος τρόπος για να φυσήξετε τη μύτη σας: Πιέστε ένα δάχτυλο πάνω από το ένα ρουθούνι, ενώ φυσάτε απαλά για να καθαρίσετε το άλλο και πάντα πλύνετε τα χέρια σας μετά το φύσημα της μύτης σας.
2. Ξεκουραστείτε
Ξεκουραστείτε την πρώτη μέρα, για να δώστε την ευκαιρία στο ανοσοποιητικό σας να μαζέψει δυνάμεις για τη μεγάλη μάχη.
3. Γαργάρες
Βοηθούν στον πονόλαιμο και προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση. Δοκιμάστε ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι διαλυμένο σε ζεστό νερό, τέσσερις φορές την ημέρα. Για να μειωθεί το γαργάλημα στο λαιμό σας, δοκιμάστε τσάι που περιέχει τανίνη ή μια παχιά, παχύρρευστη γαργάρα με μέλι ή ένα μείγμα από μέλι και μηλόξυδο, που αποτελεί δημοφιλές γιατροσόφι.
4. Πίνετε ζεστά υγρά
Τα ζεστά υγρά ανακουφίζουν από τη ρινική συμφόρηση, βοηθούν στην πρόληψη της αφυδάτωσης

  Τα άτομα που κάνουν καθιστική εργασία, όπως οι υπάλληλοι γραφείου, θα πρέπει να φροντίζουν ώστε κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας τους να στέκονται τουλάχιστον δύο ώρες όρθιοι, ώστε να περιοριστούν οι αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία τους.

Ερευνητές του Ινστιτούτου Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Τσέστερ, στη Μ. Βρετανία, με επικεφαλής τον καθηγητή Τζον Μπάκλεϊ, δημοσιεύουν στο επιστημονικό έντυπο British Journal of Sports Medicine, μια σειρά συστάσεων ώστε να μειωθεί η σωματική αδράνεια που συνεπάγεται η καθιστική στάση εν ώρα εργασίας.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι περίπου το 75% του χρόνου εργασίας σε δουλειά γραφείου είναι καθιστικός και, από αυτόν τον χρόνο, πάνω από το 50% αφορά παρατεταμένες περιόδους, στη διάρκεια των οποίων ο εργαζόμενος παραμένει καθισμένος συνεχώς στην καρέκλα, χωρίς να σηκώνεται καθόλου.

Για να μειωθεί ο χρόνος αυτός, οι επιστήμονες προτείνουν τρία πράγματα:

 Παρουσιάστηκε με επιτυχία το πρόγραμμα «Συνηγορία για τη Σκλήρυνση κατά Πλάκας στη Δυτική Ελλάδα», σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014 στην αίθουσα ¨ΑΙΓΛΗ¨ στον Πολυχώρο της Veso Mare στην Πάτρα.

Την εκδήλωση προλόγισε η Πρόεδρος της ΕΕΑΣΚΠ κα Μαργαρίτα Καραγιώργου, όπου αναφέρθηκε στη δράση του Σωματείου και στα ΑμΣΚΠ, συνέχισε με σύντομο χαιρετισμό ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΜΚΟ ΦΡΟΝΤΙΖΩ κ. Γεώργιος Κουμανάκος, και ακολούθησαν χαιρετισμοί από τον εκπρόσωπο της Ι. Μητρόπολης Πατρών π. Νικόλαο Σκιαδαρέση, από το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Αχαΐας κ. Βασίλη Χατζηλάμπρου, από τον Αντιπεριφερειάρχη Κοινωνικής Πολιτικής και Οργανωτικό Γραμματέα της ΕΣΑμεΑ κ. Αντώνη Χαροκόπο, από την Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών κα Άννα Μαστοράκου, από την Πρόεδρο της ΜΚΟ « Άλμα Ζωής» κα Λιολιώ Κολυπέρα, από την Ταμία του «Ομίλου Εθελοντών κατά του καρκίνου» κα Αδαμαντία Δημοπούλου και από την Πρόεδρο της Inner Wheel κα Σίσσυ Αυγερινού.
Ακολούθησε η βιωματική εμπειρία του Μέλους της ΕΕΑΣΚΠ και Υπεύθυνης του Γραφείου Συντονισμού στην Αιγιαλεία κας Βασιλικής Τρεχλή με θέμα ¨: «Η φίλη μου η Σκλήρυνση». Κατόπιν έγινε η Παρουσίαση του έργου: «Συνηγορία για τη Σκλήρυνση Κατά Πλάκας στη Δυτική Ελλάδα»-Πρόγραμμα "Είμαστε Όλοι Πολίτες"» από την ψυχολόγο κα Μαριανή Παπανικολάου. Η εκδήλωση έκλεισε με την εισήγηση του Ψυχίατρου, τ. Διευθυντή ΕΣΥ κ. Γεωργίου Μανωλέσου με θέμα:

 Από το Ανδρολογικό Τμήμα ΓΝ Πατρών

Ορισμός:

μέχρι πρότινος υπήρχαν 2 ορισμοί οι οποίοι δεν ήσαν παγκοσμίως αποδεκτοί.

1.Επίμονη ή υποτροπιάζουσα εκσπερμάτιση με ελάχιστο γενετήσιο ερεθισμό, πριν, κατά ή και αμέσως μετά τη διείσδυση και πριν να το επιθυμεί ο ασθενής. (DSM-IV TR)
2.Αδυναμία του ασθενούς να καθυστερήσει ικανοποιητικά την εκσπερμάτιση ώστε να απολαύσει τη γενετήσια πράξη, που εκδηλώνεται είτε με εκσπερμάτιση πριν ή λίγο μετά την έναρξη της συνουσίας (αν απαιτείται χρονικό όριο 15 sec από την έναρξη της συνουσίας) είτε με εκσπερμάτιση επί απουσίας ικανής στύσης για διείσδυση. Το πρόβλημα δεν είναι αποτέλεσμα παρατεταμένης αποχής από την ενεργό σεξουαλική δραστηριότητα.
(WHO ICD-10)

 Στο Πνεύμα των εορτών των Χριστουγέννων και με μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης , πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της ΕΕΑΣΚΠ την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014, σε αίθουσα επί της οδού Φιλοποίμενος 35, στην Πάτρα.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη και τους εθελοντές του Σωματείου, καθώς και όλους τους εκλεκτούς φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους και στήριξαν με αγάπη την ΕΕΑΣΚΠ.
Ευχαριστούμε όλους τους χορηγούς επιχειρηματίες συμπολίτες μας, όπου με τα είδη που μας προσέφεραν συνέβαλλαν στην επιτυχία του Bazaar του Σωματείου της ΕΕΑΣΚΠ.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Μαρία Ασημακοπούλου για την δωρεάν

 Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν το snooze στο ξυπνητήρι τους ως μία πολυτέλεια που θα τους δώσει τη δυνατότητα να ξεκουραστούν λίγα παραπάνω λεπτά το πρωί. Στην πραγματικότητα όμως το snooze είναι κάτι που κάνει κακό.

Το να πατάτε το snooze μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι μπορεί να σας δίνει μία προσωρινή αίσθηση ανακούφισης, όμως αυξάνονται τα στοιχεία που δείχνουν ότι τελικά το snooze, μάς εμποδίζει από το να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με μία αίσθηση σκοπού.

Σε βιβλίο του ο ψυχολόγος, Χαλ Έλροντ, σημειώνει ότι κάθε φορά που πατάτε το snooze στην πραγματικότητα λέτε στον εαυτό σας ότι δε θέλετε να σηκωθείτε το πρωί και να ζήσετε τη ζωή σας.

Και μπορεί να σας φαίνεται υπερβολή, όμως στην πραγματικότητα, η υπερβολική χρήση του snooze μπορεί να είναι σημάδι κατάθλιψης. Ταυτόχρονα, αν ξυπνήσετε με ένα στόχο -όπως οι γνωστοί για το πρωινό τους ξύπνημα, η Όπρα Γουΐνφρεϊ, ο Μπιλ Γκέιτς, ακόμη και ο Αριστοτέλης- είναι πιθανότερο να βιώσετε τελικά μία παθιασμένη και παραγωγική ημέρα.

 Αντισώματα από τον οργανισμό ασθενών που ανέρρωσαν από τον Έμπολα θα είναι έτοιμα για χρήση στην Αφρική σε λίγες εβδομάδες, ενώ ευρείες δοκιμές πειραματικών εμβολίων προγραμματίζεται να αρχίσουν τον Ιανουάριο, ανακοίνωσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Από τις αρχές του 2015, δύο εμβόλια που έχουν ήδη ολοκληρώσει τη Φάση Ι των κλινικών δοκιμών θα χορηγηθούν σε «αρκετές χιλιάδες» άτομα στις τρεις χώρες που πλήττονται από την επιδημία -Λιβερία, Σιέρα Λεόνα και Γουιάνα.

Θετικά μηνύματα στη μάχη κατά του Έμπολα
Τα έργα και οι ημέρες του Εμπολα [infographic]
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ιό Έμπολα

Περισσότερα Άρθρα...

 Κατασκευή eshop ιστοσελίδων cloud φιλοξενία

makis2017

nissan_tsioris_micra.png

output K8axPI

patsios

enkipo

kalomoiris

AIGLI
 

treorsisketo

athanasopoulos2017

Φαρμακεία

Πρωτοσέλιδα