Εντυπωσιακή είναι η αύξηση των εμβολιασμών για πρώτη και αναμνηστική δόση στους πολίτες άνω των 60 ετών μετά την επιβολή υποχρεωτικότητας, όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους κατά τη σημερινή ενημέρωση για το Εθνικό Σχέδιο Εμβολιαστικής Κάλυψης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, μέχρι στιγμής έχουν κλειστεί περισσότερα από 100.500 ραντεβού πρώτης δόσης και το ποσοστό των άνω των 60 ετών που εμβολιάστηκε και έκλεισε ραντεβού, ανέρχεται στο 86,4 %. Πριν την ανακοίνωση της υποχρεωτικότητας το ποσοστό ανερχόταν στο 82,2%.