Στόχος μας, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, είναι η κατάρτιση και υλοποίηση ενός στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την πρόληψη της αυτοκτονίας και των αυτοκαταστροφικών συμπεριφορών.
Υποχρέωση και ευθύνη μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του προστατευτικού δικτύου που συμβάλλει αποτελεσματικά στην προαγωγή της Ψυχικής Υγείας όλων.
Αυτό τονίζει η Υφυπουργός Υγείας Ζωή Ράπτη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας, που τιμάται σήμερα 10 Σεπτεμβρίου.
Αναλυτικά η δήλωσή της, έχει ως εξής:



































